Divné otáčky u Vari dvoutakt



host - 52.72 (?)
12.10.2014 11:57

Ale na volnobeh nejde plynule, bud uplne zhasne nebo musím přidat a začne kolisat nahoru a dolu.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 52.72 (?), 4.10.2014 21:18

Tomu nerozumím, bez té pružiny kterou jsem objednal s tím že přijde do 14 dnu přece ty otačky nepujdou seřídit, jak jsem psal, jdou hodne nahoru a hned dolu a zase naopak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 157.7 (?), 6.10.2014 14:33

Z dílenské příručky.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 10.10.2014 19:06

Zdravím, tak jsem nasadil pružinku a otáčky kolísají stále, nejvíce však na poloze1, a ješte jeden dotaz, je k tomu i rotavátor se samostatnou převodovkou a nejde mi na rozum jak to jezdí pozpátku, nebo to je jen jednosmerný rotavátor?dekuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
brousek - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (71) - 175.210 (?), 10.10.2014 20:11

Pružinku zavěsit do dalšího zářezu. Rotavátor jede jen dopředu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 11.10.2014 9:03

Nechte si to zkontrolovat někým, kdo o tom něco ví. Evidentně to sám nedokážete.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 11.10.2014 14:18

V tom je práve to kouzlo, přijít na to sám.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 11.10.2014 20:23

Jenže podle příspěvků motorům rozumíte jako kůň kávě a kouzlit vám asi taky moc nejde. Je třeba zkontrolovat, co dělá regulátor při chodu motoru a z toho usoudit, co je příčinou problému. Je tam několik různých páček a táhel u karburátoru a musíte mít páru o tom, na co jsou a co dělají. Tady vás to jako z příručky automechanikem snadno a rychle nikdo nenaučí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 12.10.2014 10:53

proste je to tak že ten regulator se nezastaví i když už je třeba motor teplý, ta pačka stále chodí sem tam a tím se otačký zvyšují a snižují, jestli dobře chápu tak to beží stále na sytič a proto to kolísání?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 12.10.2014 11:31

Chápete to špatně. Jednak tam sytič není, je tam klapka - přívěra vzduchu. Druhak to na něj nemůže běžet, protože motor se zapnutým sytičem se okamžitě zadusí. Otáčky Vari dvoutaktu bez zátěže na plný plyn vždy kolísají, je to dáno konstrukcí a charakterisitkou regulátoru. Nelze s tím nic dělat a není to závada. Platí můj první post.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 12.10.2014 11:57

Ale na volnobeh nejde plynule, bud uplne zhasne nebo musím přidat a začne kolisat nahoru a dolu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika