Zahradnictví Spomyšl



host - 169.110 (?)
6.4.2017 15:21

Zajímalo by mě, zda mají dodané stromky objednanou podnož. Tak napiš.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
      
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 11.117 (?), 19.9.2016 8:08

Nestaci po internetu objednat, ale je take nutne dostat potvrzeni

Potvrzení objednávky je obvykle automaticky vygenerovaný e-mail, který o chování obchodu a schopnosti dodat zboží neřekne zhola nic.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 35.93 (?), 19.9.2016 8:54

V tom pripade to neni potvrzeni objednavky. Kupoval jste tam neco? Ja ano a dostal jsem to behem 2-3 dnu v naprostem poradku. A pokud si neco objednam, nejen na internetu, ale napr. pokryvace na strechu, tak to tim obvykle nekonci, musim se starat, aby to dopadlo. Kazdy at si objednava kde chce, hystericke hodnoceni daneho zahradnictvi nesdilim.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 11.117 (?), 19.9.2016 10:34

Vy patrně sdílíte ono zahradnictví jako takové. Obchod není instituce, ke které se máme doprošovat (pamatuji dobu, kdy to tak bylo), má se chovat k lidem jako k zákazníkům, kterých si považuje.   Že se mí nelíbí obchod, který zákazníky ignoruje, to nepovažuji za hysterii.  Ale je to věc názoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 35.93 (?), 19.9.2016 11:44

Zadne zahradnictvi nesdilim, se zahradnictvim Spomysl mam 1 dobrou zkusenost, dnes jsem ucinil dalsi objednavku - nejprve prisla zprava o nove objednavce, pote prisla dalsi zprava o potvrzeni objednavky.

Vy s danym zahradnictvim zadne zkusenosti nemate a pouze chcete mit za kazdou cenu jiny nazor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 92.38 (?), 19.9.2016 14:34

Ne já, Vý chcete mít za každou cenu jiný názor. Já měl jen přesně stejný názor, jako napsala paní Eva.
A propos - jak vlastně víte, že se zahradnictvím nemám žádnou zkušenost, když jste jen pouhý jedenkrát nakupující?

Skutečnost, že si něco objednám a obchod mi prodá, co jsem si objednal, o jeho kvalitách nic nevypovídá. To by snad měla být samozřejmost. Zažil jsem případy, kdy mě prodejci aktivně kontaktovali, jelikož neměli ihned všechno zboží, domlouvali jsme se, zda počkáme, pošlou (na své náíklady) po částech nebo zvolíme jinou alternativu. Omluvou pak nabídli nějaký bonus navíc. To všechno jsou kroky, které nejsou samozřejmé a které zákazník ocení. To, že jedenkrát objednané zboží skutečně dorazilo, není žádný indikátor super obchodu.
   Je to stejné, jako kdybych si stěžoval na kvalitu auta,  že mi druhý den po koupi upadl volant a vy jste tu značku hájil, že je perfektní, protože vám už týden volant neupadl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 35.93 (?), 19.9.2016 15:25

Nemam jiny nazor, ale na jinou zkusenost. Objednal jsem si jiz podruhe, protoze jsem byl spokojen nejen s dodaci lhutou a komunikaci ze strany dane firmy, ale predevsim kvalitou i cenou rostlin.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 251.109 (?), 6.4.2017 12:03

Dobrý den, 

předevčírem jsem tam objednala. A podle zkušenností tady, co íšete, jsem čekala, že mám dost času, než příjdou a než si je tam zasadím. A dneska, o 2 dny později volá manžel, že mu přivezli balík velký jako dveře. Juchu... dneska se těším domu jako maly dítě. Sehnala jsem u nich odrudy, ktere nikde jinde nemeli. Nebo meli jen 1. Tady vsechny 3. Dokonec jsem jim psala řes chat, kolik bude doprava. když mám 3 stromy. Spokojená strašně moc... uvidiíme, jak se bude dařit stromkům...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 169.110 (?), 6.4.2017 15:21

Zajímalo by mě, zda mají dodané stromky objednanou podnož. Tak napiš.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
derbis - (13) - 189.24 (?), 19.4.2017 13:31
Objednala jsem 3 tresne. Jedna prisla se spatnou podnozi. Jinak stromky krasne. Jeden dokonce i velikej a lrasnej. A napsala jsem jim, hned mi prisel mail, ze se omlouvaji a zasilaji novou rostlinu. Heeej to koukam, asi u nich budu casto objednavat. Furt neco sazim noveho...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 237.131 (?), 28.4.2017 14:20

Potřebovala jsem více různych druhů borůvek a v zahradnictví Spomyšl měli v této době největší výběr druhů z těch, které jsem chtěla.     Před odesláním objednávky jsem si přečetla tuto diskuzi a velmi váhala, jestli ji mám poslat. Nechtěla jsem ale čekat další rok nebo platit několik doprav u různých dodavatelů, tak jsem objednávku s pochybnostmi odeslala. Poslala jsem ji 26.4.2017 v 11 večer. Hned v noci přišlo potvrzení objednávky a druhý den zpráva, že rostliny budou doručeny v pátek 28.4. t.j. dnes. Dopoledne skutečně balík přišel a to s pečlivě zabalenými a popsanými rostlinami, které jsou tak vzrostlé, jak jsem za tyhle peníze vůbec nečekala. Vše podle objednávky. Za stejnou cenu jsem kdysi koupila u Starkla borůvky třetinové velikosti.     Proto bych doporučila tomu, kdo tu spílá zákazníkovi, který má rovněž dobrou zkušenost, aby sděloval jen své zkušenosti a nezpochybňoval jiné. Já bych po dnešku mohla zahradnictví Spomyšl vřele doporučit.  Helena

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika