Ne já, Vý chcete mít za každou cenu jiný názor. Já měl jen přesně stejný názor, jako napsala paní Eva.
A propos - jak vlastně víte, že se zahradnictvím nemám žádnou zkušenost, když jste jen pouhý jedenkrát nakupující?
Skutečnost, že si něco objednám a obchod mi prodá, co jsem si objednal, o jeho kvalitách nic nevypovídá. To by snad měla být samozřejmost. Zažil jsem případy, kdy mě prodejci aktivně kontaktovali, jelikož neměli ihned všechno zboží, domlouvali jsme se, zda počkáme, pošlou (na své náíklady) po částech nebo zvolíme jinou alternativu. Omluvou pak nabídli nějaký bonus navíc. To všechno jsou kroky, které nejsou samozřejmé a které zákazník ocení. To, že jedenkrát objednané zboží skutečně dorazilo, není žádný indikátor super obchodu.
Je to stejné, jako kdybych si stěžoval na kvalitu auta, že mi druhý den po koupi upadl volant a vy jste tu značku hájil, že je perfektní, protože vám už týden volant neupadl.