Housenky v trávě



Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 184.133 (?) 
6.4.2008 21:40, zobrazeno: 41568x

Dobrý den.

Potřebovala bych poradit. Připravuji si půdu pro fóliovník a když odstraňuji trávu, tak v hlíně mám housenky dlouhé cca 2cm. Jsou bílé s hnědým zadečkem a rezavou hlavou s kusadly. Nemají problém se chytnout rukavice. Na 2m jich bylo skoro 40. Jelikož jsem zahradnice začátečník, vůbec nevím co to je a ani jak se toho zbavit. Poradíte mi někdo alespoň co to jsou za housenky? Mám je po celé zahradě.

Vlaďka

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Michal Pokorný - (15) - 180.197 (?), 6.4.2008 22:14

V jaké hloubce jste je našla? Jak vypadá tráva? Jsou tam vidět holá místa? Mrkněte prosím na tento obrázek. Je to ono?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 184.133 (?), 7.4.2008 11:47

Dobrý den

Na té fotce je přesně ta housenka, kterou máme v trávě. Jsou zavrtané 5 - 10cm v zemi.  Místama jsou holé fleky, ale né moc. Poradíte mi jak na ně?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Michal Pokorný - (15) - 180.197 (?), 7.4.2008 22:15
Na obrázku jsem vám poslal larvu chrousta. Dost mne překvapuje jejich velký výskyt. Můžete mi prosím napsat, odkud jste? Pokud by to nebylo daleko, přijel bych se podívat. Co se týká hubení - víte jaké pH má vaše půda? Mohla byste to případně změřit? Úpravou pH by bylo možné chroustům (i chroustkům) znepříjemnit život. Co se chemických prostředků týká, na trhu je myslím Dursban 10G, ale nikdy jsem ho nepoužil, proto praktické zkušenosti nemám žádné.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 85.27 (?), 7.4.2008 22:42