Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky



RadekH - (20) - 41.109 (?)
15.6.2010 16:49

Tohle všechno kromě horního růstového

Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky
Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky
Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky
Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky
Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky
Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 250.47 (?), 15.6.2010 13:29, zobrazeno: 81886x

Dobrý den, jsem naprostý pěstitelský začátečník a nevím si rady se zaštipováním zálistků u rajčat. Pročetla jsem už řadu stránek o pěstování tyčkových rajčat, řadu diskuzí, ale stále si nejsem jistá, co přesně mám uštípnout. Všimla jsem si, že i jiní začátečníci mají stejný problém. Byl by někdo ochoten vložit sem zřetelnou fotku jedné rostlinky a jejího zaštipování v detailu? Moc děkuji. Majka.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 191.158 (?), 15.6.2010 13:39
Zkuste se podívat zde - http://www.rajcata.com/zastipovani-rajcat/ - není to až tak úplně zřetelné ale přece jen něco. V principu je to tak že roste hlavní stonek a z něj list nebo květenství. Mezi listem a stonkem vyrůstají zálistky které se odstraňují. Pozor na vylomení růstového vrcholu!
cervené kroužky označují místa kde byly, popř. ještě jsou zálistky, které se vyštipují.
cervené kroužky označují místa kde byly, popř. ještě jsou zálistky, které se vyštipují.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 41.109 (?), 15.6.2010 16:44

Vylamují se všechny boční víhonky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
RadekH - (20) - 41.109 (?), 15.6.2010 16:49

Tohle všechno kromě horního růstového

Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky
Vyštipování zálistků u rajčat pro začátečníky