Odborná literatura



host - 164.41 (?)
13.4.2012 20:26

hlavně, aby byla srozumitelná i pro začátečníky..dík

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 164.41 (?), 13.4.2012 19:49, zobrazeno: 5605x

Dobrý den, potřebovala bych poradit s výběrem nějaké knihy s názornými obrázky jak stříhat různé ovocné stromky..jsem začátečník. Potřebuju opravdu knihu srozumitelnou, jak pro "blbce", děkuji za radu..

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.2 (?), 13.4.2012 20:04

Taková není. Člověk který řeže strom, musí vědět co činí. Kyncl: Řez ovocných stromů. Brožura, nevelká. Ale pro blbce není.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 164.41 (?), 13.4.2012 20:26

hlavně, aby byla srozumitelná i pro začátečníky..dík

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 220.182 (?), 13.4.2012 23:43

Ten Kyncl je bezvadný, také doporučuji!!  Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Rony - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1084) - 249.198 (?), 13.4.2012 21:26

Řez stromů je podle mne až druhá kategorie. Nejdříve je potřeba rozumět zákonům růstu, "metabolizmu ", fotosyntéze, kořenům a způsobu pohybu asimilátů a řez, ten z toho jaksi se odvodí. Bez určitých vědomostí není možné porozumět řezu, tedy proč, kdy a o kolik.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.2 (?), 13.4.2012 21:36

Nesmysl, o fotosyntéze vím akorát, že k jejímu spuštění postačuje jediný foton. Už desítky roků prořezávám stromy na zahradě a zatím vcelku rostou a občas i plodí. Tedy nedostatek znalostí o fotosyntéze nebrání správnému řezu stromů, alespoň ne u mne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 147.59 (?), 14.4.2012 2:54