Velkopavlovická meruňka - špatný řez?



salometka - (43) - 161.178 (?)
29.6.2009 21:38

Jsem laik-samouk, ale dle mých vyčtených poznatků odrůda Velkopavlovická je nejrychleji resp. nejbujněji rostoucí (tak si z toho nic nedělejte), ale za to tato odrůda k mému velkému zklamání prý nerodí každý rok:-(zatímco vaše odrůda by měla rodit každý rok...:-)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
salometka - (43) - 161.178 (?), 29.6.2009 14:21, zobrazeno: 42499x

Dobrý den,

loni na jaře jsme na jižní stranu vysadili meruňku (Velkopavlov.), ještě v zhradnictví udělali řez, letos v březnu jsem dle doporučení provedla řez já, meruňka se poté obrovsky zahustila, tak jsem v 1.polovině června udělala další řez, aby se prosvětlila, ale meruňka roste jako blázen dál - tentokrát vyhnala dlouhé výhony (viz foto). Prosím poraďte, jakým způsobem a kdy zasáhnout, aby získala ten správný tvar. (Právě jsem se zde na fóru dočetla, že čím víc se řeže, tím víc roste:-/.) Moc děkuji za radu. Fota jsem pořídila pro jistotu ze všech stran.

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 180.2 (?), 29.6.2009 14:32

Dobrý den. Je to v pohodě. Není to nic hustého. Jen ať roste. Ten kůl zarazit pod úroveň korunky, zdá se mi, že Vám drhne o větev a úvazek zavázat osmičkovým vázáním. Stanislaw

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Maty - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (976) - 97.44 (?), 29.6.2009 20:12

Krásně Vám "jede", já mám z loňského jara zasazenou "Darinu" a zdaleka nemá takové přírustky.
Martin

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
salometka - (43) - 161.178 (?), 29.6.2009 21:38