"co čekat od 4t PJXP200": pravda je, že to nikdo neví. Ptal jsem se na to u autorizovaného prodejce a ten řekl, že motor je v nabídce příliš krátce a měl jediný protiargument, že "je to z Číny". Doporučoval pro jistotu vyzkoušenou Hondu. Jenže to jsou především úplně jiné peníze (a jiná marže pro obchodníka):
-
PJXP200 (196 cm3, 6 koní) výměnou za starý 2T: 10 990 Kč
-
PJXP200 samostatně: 16 990 Kč
-
Honda GCV 160 (160 cm3, 5,5 koně): 19 600 Kč
-
Honda GSV 190 (187 cm3, 6,5 koně): 22 990 Kč
Ve VARI nervozitu a konzervativismus uživatelů a neochotu obchodníků k menšímu zisku vnímají a tak dali dohromady uklidňovací článek.
Asi hodně záleží na tom, jak moc to používáte. Jestli sem tam něco, vůbec bych se toho nebál. Jestli je váš současný dvoutakt beztak mrtvý, proč ho neupsat čertu za slevu.
Hlavně bych se zeptal, co všechno ještě budu muset upravi, abych přešel z dvoutaktu na čtyřtakt a kolik to bude koštovat. Agregát stejně vyměnit chcete, tak co.