Vari jednotka PJXP200



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
   
host - 9.252 (?) 
15.4.2015 23:40

Dobrý deň...Tak ja ho mám na Varine.Od minulej jesene... Vtedy som to "zabiehal"..Skúsenosti???Možno Vám to pomôže(cca 50 motohodín...)Nelúbi kopčeky... Tzn...Trošku dlhšie v náklone a dusí sa... Akoby nedostával palivo, pretože,ak s ním akoby mykáte, tak ide...(ozaj, mám iba rotavátor Global, takže píšem iba o mojich skúsenostiach)..Silu má... To sa fakt dokáže zahrabať aj pol metra... :o)..Spotreba?Nalejem cca 1 liter a idem okolo 2 hodín... A to ho neršetrím... A pôda je ťažká... juj, velmi ťažká...(ozaj, ten náklon som myslel do kopčeka... Dole ide, ako hodinky..To mu fakt nemôžem uprieť...)Tichý, úsporný,silný... V kombi rotavátor Global nemá zábranu... Aj tak by som rád vedel, prečo ho to do toho kop.pčeka(cca 20st) tak "DUSÍ"..Myslím, že na rovinu nemá konkurenciu(cena, výkon...)...Je to iba môj názor a skúsenosť po cca 50 mh... Tak to neberte ako návod...       Ivo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 214.174 (?), 8.12.2017 12:20
Dobrý den, začal mi stávkovat starý motor Jikov ještě s plechovou nádrží, běží pořád ve vysokých otáčkách pravděpodobně někde přisává vzduch. K tomu spojka už není zrovna nejlepší tak uvažuji že bych využil ještě dotace a koupil čtyřtakt. Používám ho převážně na dopravu (dřevo, tráva seno) a to převážně v dost prudkem svahu aby to dvoutakt vyjel jedu často na 1. Zvládl by to čtyřtakt na 2 nebo pojedu ještě pomaleji na 1. Má to někdo vyzkoušené? Dvoutakt mám ještě jeden s plastovou nádrží ten b zůstal na sečení.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 16.4.2015 0:00

Ano, nádrž je asi příliš nízko a pokud jej naklopíte k sobě a máte méně paliva, tak se najednou dostane kargurátor nad hladinku v nádrži.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 178.9 (?), 16.4.2015 6:48
GXV Honda okopírovaný i s nedostatky, toto se okopírováním nezjistí, musí být vývoj a zkušenosti. Motory s plechovým krytem měly v kopci přesně stejné problémy s nedostatkem paliva. GXV s plastovým krytem motoru měly už nádrž jinou s takovým snížením. Do většího kopce s plnou nádrží, jinak nevyjedete a v rotavátoru nastavit radličku a kleče, aby byl motor pokud možno v rovině.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 9.6 (?), 11.12.2017 20:55

Pane 214.174, ten 4T vemte, ale ne Hondu GCV 160, protože ta je slabá. Když dotaci, tak XP200. S vozejkem plnym sena to dáte na dvojku do kopce bez problému, ale dřevo potáhnete na jedničku. To by Vám dvojka nedala se žádným motorem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 96.42 (?), 12.12.2017 5:40

S vozejkem plnym sena je jako skoro s prázdnym vozejkem a Honda dává kopec na asfaltu za 3. Na asfaltu dá Honda kopec s plnym vozejkem dřeva za 2. Na 2T převodovce bude 4T pomalejší o to silnější, neboť je převodováno do pomala. Na větší vzdálenosti to bude otrava, pojede pomalu. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 48.106 (?), 16.4.2015 8:09
Na DSK 317 jde použít 4T motor za cenu zpomalení všech rychlostí. Nižší rychlost je mínus v orbě, dopravě. I takové rýhování brambor šnečím tempem je naprd. DSK 316 je už vysloveně nutnost přizpůsobit 4T motoru. Ve vari v diskuzi a dotazech je vysvětleno. Zmínku o ponechání převodů 2T na 4T považuji jako šikovnou odpověď než použitelnou variantu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 16.4.2015 8:38

není to o šikovné odpovědi, ale o části kontextu FAQ, kdy se kupující (i jako já) ptají, jestli mohou provést obměnu sestavy postupně. Ono je totiž někdy zajímavější prodat 2T sestavu komplet jakmile se najde kupec a obratem z utržených peněz dokoupit DSK317/S k motoru, který po tuto přechodnou dobu využíváte tak jak jde.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 178.9 (?), 16.4.2015 11:05
Krásná myšlenka, ještě najít hlupáka, který draho koupí vyčochtaný 2T s převodovkami a málo doplatit na nový 4T s převodovkami.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 16.4.2015 8:21

Lepší než přestavova převodovky je prodat 2T komplet a koupit 4T komplet (nový či použitý) nebo si zvyknout, že to jede pomaleji.

Sada 2 nýtů je kolem 100,-Kč originál, nebo cca 40,- za repliku...

ale u seznamu doplním detaily

2T + T20                  původní trubičkové nýty
2T + T19                  původní trubičkové nýty
2T + DSK317/S     dát nýt pro 2T do doby než dáte 4T
2T + AKY                 původní trubičkové nýty
2T + RP-T2             původní trubičkové nýty
2T + RP-T2/S         do doby pořízení 4T dát nýt pro 2T
2T + PP60              do doby pořízení 4T dát nýt pro 2T

4T + T20                výměna nýtů za nové s hlavičkou
4T + T19                přestavba nebo nákup nové DSK316PSVN
4T + DSK317/S    standardní sestava
4T + AKY                výměna nýtů za nové s hlavičkou
4T + RP-T2            výměna nýtů za nové s hlavičkou
4T + RP-T2/S        standardní sestava
4T + PP60             standardní sestava

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika