Plamen z výfuku u Hondy GSV 190



host - 191.186 (?)
8.12.2014 20:28
Okopíroval jsem jenom odpověď, ta je pro tuto diskuzi podstatná... Dobrý den, popisovaný problém způsobuje nekvalitní palivo s obsahem biosložky, která způsobuje zalepení karburátoru a zároveň jeho mikrokorozi, pokud zůstane neošetřené palivo v karburátoru třeba přes zimu. Čištění pomůže pouze v případě, že je karburátor pouze zalepený biosložkou a nikoliv zkorodovaný, pak již čištění nepomůže a karburátor je poškozený a musí se vyměnit (identifikace tohoto stavu právě že po vyčištění nelze motor seřídit a nastavit stabilní chod). Nezáleží také na tom, kolik má motor najeto motohodin, biosložka a nesprávná údržba motoru dokáže poškodit karburátor i u motoru, který nemá prakticky nic najeto. Velice důrazně doporučuji při odstavení stroje zavřít palivový kohout a vyjet palivo z karburátoru. Dalším řešením je používání vysokooktanových benzínů, ve kterých není biosložka např. Carrera 95 nebo 100 či Verva. Motory řady GCV 160/190 se vyrábějí v italské Atesse a v USA, tyto motory Honda nevyrábí v jiných zemích, proto není možné, aby na uvedeném motoru bylo Made in China, jak píšete. Prosím o případné zasláni fotek Vašeho motoru s označením, které popisujete na můj e-mail. belinger.t@vari.cz S pozdravem Tomáš Belinger
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 19:09
Ptám se proto, zda jste se neptal v servisu, benzín bez, nebo s min obsahem biosložky doporučují přímo servisní technici Vari z důvodu prevence poškození motoru a karburátoru. Karburátor zalepuje a naleptává, ale pouze, když nebudete dbát návodu, kde je vše podrobně popsáno. Největší nebezpečí hrozí při dlouhém odstavení s neošetřeným benzínem. Objevily se motory s bohatostí směsi do jiných, než běžných podmínek, doporučuji při přetrvávání střílení nechat v odborném servisu zkontrolovat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.89 (?), 8.12.2014 19:16

vypustím to a zkusím dát zase 95 a uvidím co to bude delat

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 19:19
Zkuste 95, máte používat 89 a vyšší.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 8.12.2014 19:42

Není divu, že motor prskal. Byl by spokojený s obyčejným Speciálem (91). Natural 95 je tak maximum, co snese.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 19:56
To není vůbec pravda, jak jste na to došel? Střílení do výfuku nesouvisí s tím, co motor snese. Na Vari diskuzním fóru přímo Vervu, Carreru doporučují, z důvodu prevence před likvidační biosložkou. Jestli to nesmazali, tak si přečtěte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 8.12.2014 20:07

A kde jste přišel na to, že Verva a Carera neobsahují likvidační biosložku?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.89 (?), 8.12.2014 20:09

Je to tady nekde ve foru, radilo to více lidí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 20:22
Já jsem na to nepřišel, musel jsem si to přečíst. Když obsahují biosložku, tak podstatně méně, než 95.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 8.12.2014 20:28
Okopíroval jsem jenom odpověď, ta je pro tuto diskuzi podstatná... Dobrý den, popisovaný problém způsobuje nekvalitní palivo s obsahem biosložky, která způsobuje zalepení karburátoru a zároveň jeho mikrokorozi, pokud zůstane neošetřené palivo v karburátoru třeba přes zimu. Čištění pomůže pouze v případě, že je karburátor pouze zalepený biosložkou a nikoliv zkorodovaný, pak již čištění nepomůže a karburátor je poškozený a musí se vyměnit (identifikace tohoto stavu právě že po vyčištění nelze motor seřídit a nastavit stabilní chod). Nezáleží také na tom, kolik má motor najeto motohodin, biosložka a nesprávná údržba motoru dokáže poškodit karburátor i u motoru, který nemá prakticky nic najeto. Velice důrazně doporučuji při odstavení stroje zavřít palivový kohout a vyjet palivo z karburátoru. Dalším řešením je používání vysokooktanových benzínů, ve kterých není biosložka např. Carrera 95 nebo 100 či Verva. Motory řady GCV 160/190 se vyrábějí v italské Atesse a v USA, tyto motory Honda nevyrábí v jiných zemích, proto není možné, aby na uvedeném motoru bylo Made in China, jak píšete. Prosím o případné zasláni fotek Vašeho motoru s označením, které popisujete na můj e-mail. belinger.t@vari.cz S pozdravem Tomáš Belinger
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 8.12.2014 20:32

nikoliv méně, ale jinak formulovanou.

Metyl není etyl, lehké frakce metylesterů nejsou BIO_motorová_nafta,...

Nejlepší je sehnat BA95 s nízkým podílem biosložky (a nikoliv BA98 a vyšší s lépe formulovanou biosložkou a stabilizačními aditivy).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika