Jak upravit vozík za auto (koule) pro fungující připojení za Vari nebo Agzat?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                  
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?) 
22.2.2011 9:54

Zdravím, v obou případech není přesné, na trubkové oji je omezený příčný pohyb, ta objímka to mírné otáčení co dovolí "chňapka" na kouli nemůže udržet. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
               
host - 24.183 (?), 21.2.2011 11:56

Už jsem si myslel, že si toho chybějícího kloubu nikdo nevšimne. Většinou se to řeší trubkou v trubce, ale na jednom malém vozíku mám ještě jednodušší udělátko - oj má na konci závit a na něm mám volně našroubovaný T kus, který padne přesně do Vari závěsu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 24.183 (?), 21.2.2011 12:17

Tady a tady jsou odkazy na moje udělátka.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.235 (?), 23.2.2011 15:29

To druhé udělátko (kára) je technicky nedořešené s nulovou životností a tudíž i nebezpečné.Doufám, že vám manželka neumožní vozit na této "káře" např. děti!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 24.183 (?), 23.2.2011 20:36

Pro 178.235:  Vážený pane, ta fotka je z roku 2008 a káru zapřahám za Vari tak 4x měsíčně, bez jakéhokoliv problému. Samotného mě to překvapuje, ale již třetím rokem se mi potvrzuje, že v jednoduchosti je síla a toto řešení má před sebou dlouhou budoucnost. Občas kontroluji závit na téčku i trubce a je i po těch letech naprosto v pohodě.

Nejčastější použití je přivážení sena, zejména ve sněhu je to výrazné ulehčení práce. Ale sekačku mezi zahradami už jinak ani nepřevážím a hodně práce tato sestava udělala i při přemisťování dost těžkých nákladů, protože kára je úzká a všude se vejde.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 153.189 (?), 23.2.2011 14:09

S příčným pohybem už problém neni.Trochu sem zkrátil jekl před čepem a má to dobrou vůli i směrem nahoru i dolu.Jen to nesmím stočit o víc jak 90°stupňů abych nenarazil do kola.Řešíme už i brzdy, zřejmě přímo na malotraktor? Honza

Přípojné zařízení svépomocí
Přípojné zařízení svépomocí
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 178.235 (?), 23.2.2011 15:12

Nevím, co pod pojmem "příčný pohyb" rozumíte.Jäkl vpředu by měl být osově otočný tak, aby náprava vozíku a náprava pohonné jednotky nebyly napevno, ale aby šlo např. vozík uchopit a zvednout za jedno kolo vzhůru a otočit i o 90°.Závěsné oko vpředu musí být proti jäklu otočné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 208.166 (?), 23.2.2011 16:14
Ještě trochu polopatyčtěji -představte si nebo to rovnou vyzkoušejte a zkuste najet tahačem jednim kolem na špalek cca 30 cm vysoký a sledujte při tom co Vám dělá oj v závěsu při bočním náklonu nebo i celý vozejk, to je ten příčný pohyb
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 153.189 (?), 23.2.2011 17:09

Díky.Tomu příčnému pohybu sem opravdu špatně porozuměl.A jak jsou řešeny originál vozíky Vari nebo Vares? Honza

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 110.125 (?), 23.2.2011 20:28

Celá dokumentace je ke stažení zde.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika