Jak upravit vozík za auto (koule) pro fungující připojení za Vari nebo Agzat?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
      
host - 153.189 (?) 
6.2.2011 17:47

Díky za foto.Výborné a levné řešení.Kamarád mi ještě na vlek dodělá brzdy a není co řešit. Honza

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
         
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 22.2.2011 10:04

Zdravím, pro 24.183, jednoduché, levné, možná by to sneslo trochu víc barvy. Problém nastane při skoro 90° zlomení traktoru, to lze odstranit přesunutím svislého čepu za otočný kloub.

Otočný kloub.
Otočný kloub.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 11.107 (?), 23.2.2011 21:29

Příčný náklony jste si vyříkali a já jsem zvědav, jak to dopadne s brzdama. Brzdit malotraktor je špatné řešení A brzdy na veku za auto zase neprojde Na STK. Ono kdyby to bylo tak jednoduchý toto vyřešit nikdo by si vlek za jednoosák snad ani nedělal a používal by přívěs za OA. Za předpokladu, že ho má, že? Až budete mít na vozíku 500 kg a víc a při jízdě terénem poznáte proč.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 9.18 (?), 23.2.2011 23:29

Brzdy na vleku mám udělaný.Stačí mi asi 10 minut a jsou přidělaný.Jsou na čtyřech prodloužených šroubech na vozíku za OA.Mám v úvaze ještě jeden návrh, který je taky na přidělání, ale ten musím ještě udělat a vyzkoušet

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 236.166 (?), 7.5.2011 12:54
Ja mam pripravenú brzdu z železničného poštového vozíka na princípe brzdy s konského povozu opierajúca sa na kolesa zvonku
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 236.166 (?), 7.5.2011 12:46
ale potom zaniká podstata toho že kĺb a čap máju byť čo najbližšie k osi k lepšiemu rozloženiu váhy prívesu a lepšiemu otáčaniu pri jazde
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 25.2 (?), 23.2.2013 16:16

Je otazkou k čemu a do jakeho terenu tuto soupravu budete použivat.Pokud jste zručnym zamečnikem nebo kovařem, neměl by byt problem si vyrobit mezikus mezi pohonou jednotkou Vari a vozikem s kouli.Tchan si toto udělal a použiva to přes dvacet let a bezproblemu.Uchytnou kostku s kouli jež vklada do držaku na freze ma ve velikosti držaku a kouli v kostce zavařenou a kalenou v delce asi 5-10 cm.Vozik použiva na běžny svoz ovoce, zeleniny a brambor z pole.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 25.2 (?), 23.2.2013 16:19

delku5-10 cm minim zapuštěny v kostce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 235.205 (?), 23.2.2013 21:52

Zdravím, ono to není jen o mezikusu, který se jednou stranou připevní k pohonné jednotce (třeba Vari) a na druhé straně je koule. Takhle to bohužel nefunguje. Jednoosý traktor potřebuje být fixován ve vodorovné rovině a ve svislé otočný čep, v podélné rovině je to vůčí sobě natáčecí. To vše je tam proto, aby Vám při jízdě neležela řidítka na klíně a při odstavení jste nepotřeboval stojánek. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
nonekupto - (11) - 20.56 (?), 11.8.2019 12:19

Ja som to riešil takto a som spokojný, vozík využívam hlavne na prevoz nejakej zeminy a odvoz konárov na štiepkovačku a vždy keď idem tak sa všetci obzerjú ešte spôsobim nejakú dopravnú nehodu, lebo aj vodiči sa otáčajú za mnou. Celý tento prípojny vozík som riešil tak že iba brzy som použil s Fiata Punto a sedačka je z Fiatu Panda a ostaté je už moja konštrukcia a zhotovené v domácich podmienkách a nákupom materiálu v obchode s hutným materiálom.

Agzat + príves.
Agzat + príves.







Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika