Jak upravit vozík za auto (koule) pro fungující připojení za Vari nebo Agzat?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
      
host - 154.20 (?) 
4.7.2020 9:49

Tak tohle je naprsto užasně vymyšlené. Vypadá že mám co vymýšlet za mojí MF 70. Luxusní nápad.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 101.233 (?), 5.3.2012 9:09

Chtěl bych se k tématu vozíků zeptat jestli někdo nevíte jak je to, když si s upraveným připojeným vozíkem za auto vyjedu na silnici s vari? Mám namysli právní úpravu. Luboš

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 14.199 (?), 5.3.2012 9:52

To nevíme, ale přípojný vozík podléhá technické kontrole. Takže pokud má nálepku, může na silnici.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 4.243 (?), 5.3.2012 11:20

To jo, na silnici může, ale jen při schváleném způsobu používání a zapojení. Má-li vozík z výroby ISO 50 nelze ho připojit jinak. U Vari se to nedělí na stroj a vlek, ale je to jedna sestava. Proto ti co mají osvěčení pro Vari platí jen jednu pojistku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 101.233 (?), 5.3.2012 12:32

Takže jestli to chápu dobře, tak pokud budu mít zaplacené povinné(jako je to třeba u babety) a vozík od vari na silnici můžu, s vozíkem za auto, který si jakkoli upravím a přidělám bych tam neměl co dělat?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 14.199 (?), 5.3.2012 12:53

Jestli jsem to už pochopil (poprvé obráceně) je to snad takto. Vari s originálním vozíkem pokud je schválený - souprava, může. Vari s vozíkem od auta nemůže, není schváleno. Upravený vozík od auta s autem - to je právě otázka TK, pokud ta úprava projde TK, není co řešit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 196.190 (?), 6.3.2012 7:35

Vlastním vozík UNIVERZUM výr. STS Znojno r.v. 1991 a tento vozík má oje se lžíci na iso 50, ale jde zaměnit za oje se sedačkou ke stroji VARI - TERRA - UN a MF 70. Má dva elektrické okruhy světel - za auto na 12v a za terru 6v. 2 typy odrazek (trojuhelníky a pásky ve sdruž. světlech).  Taky 2x označnou max. rychlost (15 a 80km). A hlavně je toto povolení je zapsáno ve velkém TP.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 6.3.2012 8:31

Zdravím, v tomto případě zřejmě bude požadavek na traktor aby měl funkční brzdy. Nevěřím, že by někomu "prošla" souprava Vari bez brzd. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 196.190 (?), 6.3.2012 9:59

Dobrý

tento vozík má samozdřejmě i bubnové brzdy ovládané lanky. S ojem ISO 50 - ruční brzda, S ojem TERRA apod. provozní  + ruční brzda (stejně jako na orig. vozíku TERRA -VARI). Má i odpružení (vlečná ramena).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 94.85 (?), 28.1.2013 22:21

Chlapy, z jakejch Jackelů to máte dělaný? 4*4cm spodek a bočnice např. z 3*3cm? Nebo to chce silnější? Nebo obdélníkový jackely? Plech využiji asi síli 2 mm- ten už svařím elektrodou...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika