Honda HRX 537 HXEA



host - 212.22 (?)
26.7.2007 15:11
Pane 11.99 co to tu píšete za hlouposti? Ještě si někdo bude myslet že klika motorů se má brodit v oleji což je doslova pomalé ničení motoru. To míchátko tam není pro srandu králíkům, ale z důvodu aby zasahováním pod klikovku nabralo trošku oleje a rozstříklo. Tím myslím oleje pod klikovkou.
Myslel jsem že jste to již z výše uvedených příspěvků pochopil.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 11.99 (?), 25.7.2007 21:14
A kde přesně drží míchátko na Hondě?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 25.7.2007 21:34
Pro představu, jak vypadá to, o čem je řeč. Obr. 1 míchátko na děleném spodním ojničním oku, obr.2 klikovka, obr. 3 skříň motoru. Mimo jiné je vidět regulátor otáček, pístní kroužky - volně bez zámků. Obr.4 je ventilový rozvod OHC - vačkový hřídel je uložen v hlavě a poháněn ozubeným řemenem. Na hnacím kole vačkového hřídele  je vidět dekompresor - při startu přizvedne výfukový ventil a po startu se vyřadí odstředivou silou. Potom jej pružina po zastavení motoru přitáhne zpět. 
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 26.7.2007 13:56
Ty obrázky se hodí. Aspoň si někteří můžou prohlídnout kde je např. míchátko a z toho odvodit zda se klika byť jen částečně brodí nebo nebrodí v oleji. A to nemluvě o rozvodovém řemenu, který běhá takřka po dně klik. skříně v oleji a to je teprve fofr. Jen díky dobře řešenému odvětrání klik. skříně nemá motor žádný problém z přetlakem oleje z klik. skříně a necpe se tam kam nemá. Takže klika se brodí a musí se brodit svojí polovinou v oleji plus fofry co tam udělá rozvoďák a nic nežádoucího se neděje a ani nemůže.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 212.22 (?), 26.7.2007 15:11
Pane 11.99 co to tu píšete za hlouposti? Ještě si někdo bude myslet že klika motorů se má brodit v oleji což je doslova pomalé ničení motoru. To míchátko tam není pro srandu králíkům, ale z důvodu aby zasahováním pod klikovku nabralo trošku oleje a rozstříklo. Tím myslím oleje pod klikovkou.
Myslel jsem že jste to již z výše uvedených příspěvků pochopil.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 26.7.2007 19:03
Vážený pane 212 22. Díval jste se na obázek č.1 co sem dal J.S.? Poučte mě jak si míchátko vazme olej z polohy spodního ojničního ložiska na vertikální klice tak, aby se část kliky nebrodila v oleji. A to se na rozměr axiální podložky u dna klik. skříně prohání rozvod. řemen což u žádných jiných motorů není, takže není s čím srovnávat, ale zjevně se motory Honda neničí o nic víc, než je běžné s nárustem odpracovaných motohodin. Ne vážně vysvětlete mi to jak to u té Hondy s míchátkem a podle vás nebroděním kliky je. Já to chápu tak, že vše co je pod míchátkem je v oleji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 212.22 (?), 26.7.2007 20:01

Dobrá, pokusím se.
13.56 píšete že klika se brodí a musí se brodit svojí polovinou v oleji . Z vašeho posledního příspěvku jsem vyrozuměl, že tím myslíte klikovou hřídel, která ze spodu vylézá ze skříně.Ze třetího obrázku je trochu vidět uložení klikové hřídele ve spodní části skříně. Je to vlastně nálitek směrem nahoru, takže kdybychom z plně funkčního motoru vyndali hřídel ven, olej by nevytekl.
Navíc míchátko mimo jiné pomáhá vlivem rotace vytvářet z olejové hladiny kolem hřídele jakýsi olejový trychtýř, takže i samotná hřídel by neprocházela olejem i kdyby ten nálitek byl mnohem nižší (při správné výšce hladiny).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 26.7.2007 20:43
Když má míchátko vytvořit mimo jiné z olejové hladiny  trychtýř, mělo by se oné hladiny dotýkat. Myslím si to správně? 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 26.7.2007 21:58
Mě to vychází podle objemu olejové skříně =( v podstatě objem válce výška hladiny, průměr, 3,14), že v klidu klika musí být ponořená v oleji asi po spodní hranu ojnice. Při běhu motoru je olej rozstříkán na mlhu a dostane se také do kanálků a hlavy a tím jej ubyde, další rozstřik oleje zajišťuje regulátor. Můj názor je, že za běhu motoru při správném množství oleje v motoru olej nemůže brzdit klikovku, protože je ho tam na to v danou chvíli málo. Při správné výměně oleje - vypustit olej teplý a úplně a doplnit a zkontrolovat dle měrky množství, je výška hladiny v motoru pro běžného uživatele bezpředmětná. To za nás udělal a vyřešil výrobce. Tím nechci shodit tuto debatu, ale tato informace je pro ty, kteří mají tyto stroje, jako nezbytné pomocníky a přitom jim motory moc neříkají, aby neměli zbytečné obavy.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 212.22 (?), 26.7.2007 22:51

Myslíte to v podstatě správně, s tím že nejenom dotýká, ale pěkně se do oleje zakusuje.
Při běhu motoru je olej ve skříni vlivem mlhoviny prakticky všude a hladina se hlavně kolem hřídele sníží, nicméně s tím výrobci počítají a určitě to nijak není na škodu.
Než jsem to napsal, pan JS tu dal doplněk kterým mě vlastně předběhl. Ale už to tu dám. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 27.7.2007 11:04
Tak aby jsme si rozuměli.Pokut byla řeč o hladině oleje pak jsem to myslel v klidu motoru, protože za chodu motoru v tak malém prostoru klikové skříně žádná hladina není a olej je opravdu všude. A i podle J.S. v klidu olej sahá po ojnici, takže půl kliky je v oleji. A zase toto znamená pokut by se vytáhla klika ze spodního futra vytekl by olej.  A né že ne. No a konečně to míchátko je tam kde je a jak je proto, aby hnalo olej, který nabete na zadní stěně spodního dílu karteru,do jednoho určitéko mazacího kanálu a nic víc. Ostatní mazání a dopravu oleje obstará mj. rozvod. řemen. To vše platí pro motor Honda GCV aby to zase někdo nevzevšeobecnil. A je jedno, jaký mají obsah. Nepopírám, že u jiných motorů to může být jinak, ale pokut vím, tak se zde od prvopočátku bavíme o Hondě a já bráním mylné info od212 22. Protože pokut by jste měl pravdu, pak já po cca. deseti letech motání se kolem těchto motorů o Hondě nevím vlastně nic. Ale i to je nakonec možné.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika