Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Tak aby jsme si rozuměli.Pokut byla řeč o hladině oleje pak jsem to myslel v klidu motoru, protože za chodu motoru v tak malém prostoru klikové skříně žádná hladina není a olej je opravdu všude. A i podle J.S. v klidu olej sahá po ojnici, takže půl kliky je v oleji. A zase toto znamená pokut by se vytáhla klika ze spodního futra vytekl by olej. A né že ne. No a konečně to míchátko je tam kde je a jak je proto, aby hnalo olej, který nabete na zadní stěně spodního dílu karteru,do jednoho určitéko mazacího kanálu a nic víc. Ostatní mazání a dopravu oleje obstará mj. rozvod. řemen. To vše platí pro motor Honda GCV aby to zase někdo nevzevšeobecnil. A je jedno, jaký mají obsah. Nepopírám, že u jiných motorů to může být jinak, ale pokut vím, tak se zde od prvopočátku bavíme o Hondě a já bráním mylné info od212 22. Protože pokut by jste měl pravdu, pak já po cca. deseti letech motání se kolem těchto motorů o Hondě nevím vlastně nic. Ale i to je nakonec možné.