Honda GCV 160 nejde naštartovať



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 84.190 (?) 
9.4.2017 13:58

Ale když to posmívání člověk přejde, soustředí se na to, aby tam tu nezašroubovanou měrku strčil rovně, třeba na 3krát pokaždé utřít, tak to snad jednou změří dobře.Tu hračku za 20 táců.No a jestli mu to nepůjde, tak ať si udělá rysku o délku závitu výš a měrku šroubuje.Hlavně nezapomene dát motor vždy do vodorovné polohyyes

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 228.167 (?), 9.4.2017 15:02

Japonec to bude, když všude, to znamená i na doprovodných papírech bude vyznačeno „made in Japan“, česky vyrobeno v Japonsku a to tam bohužel neni.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 9.4.2017 15:33

Ty budeš Růženka a probudil ses po 50 ti letech. Je doba, kdy se vyrábí ze součástek na celém světě. Hondu mají pod palcem japonci a já po nich nechci, aby na všem měli vyťukané japan. Mě stačí, že tomu motoru dali duši.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 9.4.2017 15:41
Právní forma akciová společnost NYSE: HMC Založeno 24. září 1948, Hamamacu Zakladatelé Sóičiró Honda Takeo Fudžisawa Sídlo Japonsko Minato, Tokio, Japonsko Klíčoví lidé Satoši Aoki (předseda) Takanobu Ito (CEO) Oblast výroby Automobilový Produkty automobily, motocykly, motory, roboti, generátory, letadla, zahradní stroje. Značky: Honda, Acura Dceřiné společnosti HMSI American Honda Motor Company Honda Canada Honda Taiwan Honda Racing Corporation Honda Cars India Honda Aircraft Company Honda Manufacturing of Alabama Honda of the UK Manufacturing Honda Aero Tak pro pořádek.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 9.4.2017 16:51

To ste zkopíroval fakt fantasticky. Jenže to vůbec nic nevypovídá o tom, který pracky (roboty) šrotily součástky a který to montily dohromady. A že to v automotivu (a nejen v něm) může být docela zajímavá pátračka.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 9.4.2017 17:49
Ono nejde o ruce, jde o hlavu, která ty motory vymyslela. Ta byla japonská a ty ruce mohou být americké v dceřinné společnosti.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 180.67 (?), 9.4.2017 18:24
Vy globalisto, je jedno kdo motor, či nějakou jinou věc vymysle, ale jde o to, kde, tedy v které zemi je ten motor, či jiná věc vyrobena. Když je to Japonské, tak proč jsou tam Witwortovy závity a určitě, kdyby se šlo do detailu, tak by se našly věci vyrobené v mírách angloamerické měrové soustavy.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 9.4.2017 20:39
Snad Vy globalisto, na původně americkou kosačku nasadí japonský motor vyrobený v dceřinné společnosti japonského výrobce. Američani do motoru dali svoje know how ty hrozné závity.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 56.110 (?), 9.4.2017 22:54
Co tou slátaninou, chtěl chlapeček říci. Chtělo by to trošinku rozepsat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 10.4.2017 7:44

Když už se tady plácá o tom, o čem málkokdo máloco ví, taky si plácnu. V jisté nevelké vísce na Vysočině se vyrábí originální díly do Fordů, i s jejich logem. Protože ten výrobce má certifikaci ISO 9001, může to vyrábět, ale nemůže dodávat přímo do automotivu, neb na to certifikaci nemá. Tedy dodává prostředníkovi, který tu cerifikaci má a dodávat automotivu může. Na něm (protředníkovi) je hlídání kvality vyráběných komponent. Vím to, byl jsem tam zaměstnaný (v té vísce, ne u Fordů). Další aspekt je, že unifikace dílů pokročila tak, že komponenty přebírají do svých výrobků prakticky všichni výrobci bez úprav. Určitý díl tedy vyrábí jedna fabrika kdesi a v hromadných sériích, což je levné. A tak dále a tak podobně. Tedy pátrat po tom, kdo co vymyslel a jestli je něco opravdu originálně originální postrádá smysl. Prakticky veškerá výroba lehkého průmyslu dnes tak probíhá. Důležité je jen jedno a sice to, jak dokáže uhlídat kvalitu ten, jehož jméno je napsáno na krabici. Jen pro ilustraci post z jiného fóra: No možná pro tebe bude i novinka, že třeba takový lanovod ruční brzdy značky Bosch ve skutečnosti vyrábí nějaká firma (už si nepamatuju název) v Turecku. A stejná firma vyrábí ty samé lanovody i pod značkou Starline (a nejspíš i pod spoustou dalších značek). Akorát je rozdíl asi 200 Kč v ceně. Stejný je to u všech dílů včetně těch baterií.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika