Honda GCV 160 nejde naštartovať
|
|
 |
 |
PP. - Diamantový Zahrádkář (6665) - 9.135 (?) 10.4.2017 7:44
Když už se tady plácá o tom, o čem málkokdo máloco ví, taky si plácnu. V jisté nevelké vísce na Vysočině se vyrábí originální díly do Fordů, i s jejich logem. Protože ten výrobce má certifikaci ISO 9001, může to vyrábět, ale nemůže dodávat přímo do automotivu, neb na to certifikaci nemá. Tedy dodává prostředníkovi, který tu cerifikaci má a dodávat automotivu může. Na něm (protředníkovi) je hlídání kvality vyráběných komponent. Vím to, byl jsem tam zaměstnaný (v té vísce, ne u Fordů). Další aspekt je, že unifikace dílů pokročila tak, že komponenty přebírají do svých výrobků prakticky všichni výrobci bez úprav. Určitý díl tedy vyrábí jedna fabrika kdesi a v hromadných sériích, což je levné. A tak dále a tak podobně. Tedy pátrat po tom, kdo co vymyslel a jestli je něco opravdu originálně originální postrádá smysl. Prakticky veškerá výroba lehkého průmyslu dnes tak probíhá. Důležité je jen jedno a sice to, jak dokáže uhlídat kvalitu ten, jehož jméno je napsáno na krabici. Jen pro ilustraci post z jiného fóra: No možná pro tebe bude i novinka, že třeba takový lanovod ruční brzdy značky Bosch ve skutečnosti vyrábí nějaká firma (už si nepamatuju název) v Turecku. A stejná firma vyrábí ty samé lanovody i pod značkou Starline (a nejspíš i pod spoustou dalších značek). Akorát je rozdíl asi 200 Kč v ceně. Stejný je to u všech dílů včetně těch baterií.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 228.167 (?), 9.4.2017 15:02
Japonec to bude, když všude, to znamená i na doprovodných papírech bude vyznačeno „made in Japan“, česky vyrobeno v Japonsku a to tam bohužel neni.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 102.230 (?), 9.4.2017 15:33
Ty budeš Růženka a probudil ses po 50 ti letech. Je doba, kdy se vyrábí ze součástek na celém světě. Hondu mají pod palcem japonci a já po nich nechci, aby na všem měli vyťukané japan. Mě stačí, že tomu motoru dali duši.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 102.230 (?), 9.4.2017 15:41
Právní forma akciová společnost
NYSE: HMC
Založeno 24. září 1948, Hamamacu
Zakladatelé Sóičiró Honda
Takeo Fudžisawa
Sídlo Japonsko Minato, Tokio, Japonsko
Klíčoví lidé Satoši Aoki (předseda)
Takanobu Ito (CEO)
Oblast výroby Automobilový
Produkty automobily, motocykly, motory, roboti, generátory, letadla, zahradní stroje.
Značky: Honda, Acura
Dceřiné společnosti HMSI
American Honda Motor Company
Honda Canada
Honda Taiwan
Honda Racing Corporation
Honda Cars India
Honda Aircraft Company
Honda Manufacturing of Alabama
Honda of the UK Manufacturing
Honda Aero
Tak pro pořádek.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 102.230 (?), 9.4.2017 17:49
Ono nejde o ruce, jde o hlavu, která ty motory vymyslela. Ta byla japonská a ty ruce mohou být americké v dceřinné společnosti.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 180.67 (?), 9.4.2017 18:24
Vy globalisto, je jedno kdo motor, či nějakou jinou věc vymysle, ale jde o to, kde, tedy v které zemi je ten motor, či jiná věc vyrobena. Když je to Japonské, tak proč jsou tam Witwortovy závity a určitě, kdyby se šlo do detailu, tak by se našly věci vyrobené v mírách angloamerické měrové soustavy.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 102.230 (?), 9.4.2017 20:39
Snad Vy globalisto, na původně americkou kosačku nasadí japonský motor vyrobený v dceřinné společnosti japonského výrobce. Američani do motoru dali svoje know how ty hrozné závity.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 56.110 (?), 9.4.2017 22:54
Co tou slátaninou, chtěl chlapeček říci. Chtělo by to trošinku rozepsat.
|
|
 |
|
 |
 |
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6665) - 9.135 (?), 10.4.2017 7:44
Když už se tady plácá o tom, o čem málkokdo máloco ví, taky si plácnu. V jisté nevelké vísce na Vysočině se vyrábí originální díly do Fordů, i s jejich logem. Protože ten výrobce má certifikaci ISO 9001, může to vyrábět, ale nemůže dodávat přímo do automotivu, neb na to certifikaci nemá. Tedy dodává prostředníkovi, který tu cerifikaci má a dodávat automotivu může. Na něm (protředníkovi) je hlídání kvality vyráběných komponent. Vím to, byl jsem tam zaměstnaný (v té vísce, ne u Fordů). Další aspekt je, že unifikace dílů pokročila tak, že komponenty přebírají do svých výrobků prakticky všichni výrobci bez úprav. Určitý díl tedy vyrábí jedna fabrika kdesi a v hromadných sériích, což je levné. A tak dále a tak podobně. Tedy pátrat po tom, kdo co vymyslel a jestli je něco opravdu originálně originální postrádá smysl. Prakticky veškerá výroba lehkého průmyslu dnes tak probíhá. Důležité je jen jedno a sice to, jak dokáže uhlídat kvalitu ten, jehož jméno je napsáno na krabici. Jen pro ilustraci post z jiného fóra: No možná pro tebe bude i novinka, že třeba takový lanovod ruční brzdy značky Bosch ve skutečnosti vyrábí nějaká firma (už si nepamatuju název) v Turecku. A stejná firma vyrábí ty samé lanovody i pod značkou Starline (a nejspíš i pod spoustou dalších značek). Akorát je rozdíl asi 200 Kč v ceně. Stejný je to u všech dílů včetně těch baterií.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|