Jestli jsem to dobře pochopil, tak upravujete stav otáčením L šroubu na karburátoru. Podívejte se, jestli má pod sebou pružinku, která jej fixuje v dané poloze. Pokud tam je, tak si zapamatujte správné nastavení a jestli se samovolně změní - šroubovák se značkou. U starších strojů nelze vyloučit zásah do karburátoru - násilné dotažení šroubu trysky, a tím neopravitelné poškození sedla. Potom je stav vhodný na výměnu karburátoru. To ale nemusí být Váš případ. Nejprve zjistěte, zda je nastavení šroubu neměnné a zda jsou těsnění u karburátoru/válec v pořádku a šrouby dotažené. Jednodušší varianta je to, že seřizujete šroub volnoběhu, protože se Vám špatně vrací plyn, protože je tam něco vychozené, nebo nemanazané lanko, příp. unavená pružinka, nebo něco jiného brání úplnému vrácení akcelerační klapky do výchozí polohy - nastavený volnoběh - v rukojeti nečistoty, nebo seřízení lanka, např.