Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Jestli jsem to dobře pochopil, tak upravujete stav otáčením L šroubu na karburátoru. Podívejte se, jestli má pod sebou pružinku, která jej fixuje v dané poloze. Pokud tam je, tak si zapamatujte správné nastavení a jestli se samovolně změní - šroubovák se značkou. U starších strojů nelze vyloučit zásah do karburátoru - násilné dotažení šroubu trysky, a tím neopravitelné poškození sedla. Potom je stav vhodný na výměnu karburátoru. To ale nemusí být Váš případ. Nejprve zjistěte, zda je nastavení šroubu neměnné a zda jsou těsnění u karburátoru/válec v pořádku a šrouby dotažené. Jednodušší varianta je to, že seřizujete šroub volnoběhu, protože se Vám špatně vrací plyn, protože je tam něco vychozené, nebo nemanazané lanko, příp. unavená pružinka, nebo  něco jiného brání úplnému vrácení akcelerační klapky do výchozí polohy - nastavený volnoběh - v rukojeti nečistoty, nebo seřízení lanka, např. 

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 11.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika