Ontario

Bohuna - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (166) - 186.113 (?)
3.11.2008 11:46

Pane Josefe, děkuji za radu. Je rozhodnuto, zůstanou tedy oba stromy, abychom měli každý rok. Nám chutnají a skladovatelnost velmi dlouhá. Díky zachránil jste ji.

K hostovi 11.1 Nejsem žádný odborník, ale těch jablíček se musím zastat.Na stromech hnijí nejméně ze všech, skoro vůbec. Ničím je nestříkám, a půda je jílová. Asi také hodně záleží jaký máte sklep. Nám vydrželi do července. Když jsem uklízela sklep, tak jsem objevila zbytek v malé bedince a nebyly vůbec scvrklé. Myslím, že hodně zaleží na uskladnění. Zkušenosti s resistečními odrůdami nemám.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 191.35 (?), 31.10.2008 0:53, zobrazeno: 38828x

Dobrý den, pátral jsem po jabloni Ontariu - v HK Svobodných Dvorech ho nemají, ale prý se ještě někde dá sehnat. Měli ale můj stále oblíbený Idared /sice se musí chemicky ošetřovat, ale skladovatelnost je vynikající a chuť je celkem příjemná/!!!

Bohuna - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (166) - 186.113 (?), 31.10.2008 10:32

Stromky prodávají také ve školce v Kuklenách. Já jsem kupovala stromky v ulici Na Okrouhlíku. Je to naproti novému terminálu autobusového nádraží. Ze silnice to není vidět je to za zdí a vchod je naproti mateřské školce. Stromků tam měli dost, ale jestli Ontário to nevím. Byla jsem tam asi před týdnem a koupila jsem tam i švestku JOJO dovoz PLR. Jinak kdyby jste ji nesehnal mohu vám darovat rouby. Jsem z HK. Já mám na zahrádce dokonce dvě. Váhám jestli nemám jednu porazit. Vloni měla jablíčka jedna, druhá né a letos si to vyměnily. Přeji úspěšný nákup.

romila - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (914) - 80.175 (?), 31.10.2008 14:16

Psala jsem to už do jednoho vlákna. P.Pešek-staré odrůdy-Bojkovice nabízí v aktuální nabídce Ontario. M.R.

host - 218.138 (?), 31.10.2008 19:15