Kořenový krček



host - 157.82 (?)
13.4.2013 18:31

Dobrý den, nejsem odborník, ale podle mého názoru je označené místo místem štěpování, nikoliv kořenovým krčkem. Ten je o cca 10 cm níž, v místě, pod kterým vyrůstají kořeny. Přeju příjemný den.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 26.82 (?), 13.4.2013 18:11, zobrazeno: 9749x

Dobrý den, poradíte mi prosím, jak se u sazenice ovocného stromu pozná kořenový krček? Dnes jsem poprvé v životě sázel :-) a teď mě trochu trápí pochybnosti, jestli jsem zvolil správnou hlouku. Všude se píše právě o kořenovém krčku, ale nikde není pořádně popsáno. Já jsem si tipnul místo označené na forografii. Je to OK nebo jsem úplně mimo? Předem díky. 


Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 157.82 (?), 13.4.2013 18:31

Dobrý den, nejsem odborník, ale podle mého názoru je označené místo místem štěpování, nikoliv kořenovým krčkem. Ten je o cca 10 cm níž, v místě, pod kterým vyrůstají kořeny. Přeju příjemný den.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 182.227 (?), 13.4.2013 18:35

Třešinka, pokud dobře vidím je roubovaná cca 5-10 cm pod rukou.Nasadil bych ji tak, jak označil tazatel.P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 182.227 (?), 13.4.2013 18:36

No, dal bych ji o něco výš.P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 26.82 (?), 13.4.2013 19:13

teda klobouk dolů :-) máte pravdu s tou třešní a asi i s místem roubování. ale jak s tím zasazením? mám to nechat nebo raději znovu vykopat a posunout výš?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 182.227 (?), 13.4.2013 19:31

Ono by to rostlo i tak.Ale stromek po výsadbě může ještě sednout níž.Když jej mírným potřásáním povytáhnete, půdu znovu ušlapete a zalijete, nic se nestane a je to hned.P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci