Pecky pomeranče, citronu, mandarinky, limetky



host - 174.168 (?)
2.8.2009 14:57

Skvělé, to jsem chtěl slyšet. Díky. Otázka je, když dám třeba do květináče 6 pecek a vyrostou mi třeba tři, čtyři, co s tím pak dělat? Je logické, že musí zůstat v jednom květináči jedna sazenice. Pak tedy přesadit? Nevím, jestli bych si na přesazení troufnul...:-/

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3,  4   
The_DoctoR - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (102) - 174.168 (?), 31.7.2009 11:18, zobrazeno: 109599x

Poradí mi někdo jakým nejefektivnějším způsobem naklíčit z pecek pomeranče, citrusu, mandarinky a limetky? Chtěl bych si zasadit všechny tyto čtyři citrusy, ale nevím, jak nejefektivněji nechat pecky naklíčit. Je možné v našich podmínkách plodit u všech těchto citrusů? Budu rád za každou radu, jsem naprostý začátečník. Pokud by měl někdo třeba vyzkoušené pecky, tak bych za ně byl rád :)

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
The_DoctoR - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (102) - 174.168 (?), 31.7.2009 11:28

Ještě bych připojil, že to budu pěstovat v paneláku, v létě na balkoně (skleněný balkon) a v zimě případně uvnitř za oknem...:)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 61.56 (?), 31.7.2009 20:13

pecky jenom z pomeranče! ostatní je shit,-do truhlíku z pískem(bílým)opatrně zalévat-nepřelít-přiklopit igelitem, nedat na plné slunce, ale do polostínu, nebo přistínit.Až trochu narostou- postupně oddělávat igelit a potom rozsadit..Po zesílení sazenic(1-2roky) naroubovat z nějakého už plodícího citrusu, jinak z toho nebude nic.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 174.168 (?), 1.8.2009 13:41

Díky za rady. A jak mám tedy zasadit mandarinky a citron, když je chci vypěstovat? Jaký bílý písek myslíte?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 61.56 (?), 1.8.2009 13:57