Kolik maliníku a stále stejná borůvka



host - 53.209 (?)
21.8.2009 9:54

Asi to bude stanovištěm, zeminou... Já se držel všech rad co se týká pěstování borůvek a jsem na tom přesně jako Renata. Na zahradě prosperují ostružiny i maliníky / mimochodem právě Heritage, už sklízím týden krásně velké voňavé plody/. Ty maliníky vždycky v březnu úplně ostříhám tak 15 cm nad zemí, prý se tím připravuju o jednu úrodu, zato ale ta sklizeň co právě začíná stojí vždycky za to a plodí to dokud nepřijdou mrazy.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 99.113 (?), 8.8.2009 14:59, zobrazeno: 20252x

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, neboť jsem úplný laik, mám již 3roky kanadskou borůvku. Ale jak jsem ji zakoupila, taková je. Tudíž jeden ze země rostoucí výhon. Mám ji u země zkrátit, aby se rozrostla a nebo, jak docílím nových výhonů ze země? A ještě jeden dotaz. Chystám se vysadit tak 10m v pásu maliník odrůdu Heritage. Kolik ks maliníku mám vysázet? Našla jsem, že jeden stojí 56,-kč. Díky moc Renata 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 150.250 (?), 9.8.2009 8:25

Tak tá čučoriedka musí byť zasadená v zlej zemine inak by už mala aspoň meter na výšku a niekoľko výhonkov.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 109.108 (?), 11.8.2009 10:29

Já mám borůvky 3 roky, mají plody, ale jak jiní píší o metrových keřích, mě tak nerostou.Zeminu, ale spíš hrabanku mají a vláhy i hnojení dost.Asi to je i jinými faktory.A co se týká malin-pozor.Jsou to potvory, rostou si jak chtějí, hlavně tam, kde je už nechcete.Musíte jim vymezit prostor, kam až můžou a dost do hloubky udělat zábranu.Jinak oddenkují několik metrů a to je někdy nežádoucí.Já je vykopávám ze skalky,5 m od matečních.Markéta.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
sopa - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (73) - 190.202 (?), 21.8.2009 8:33