Jak použít Algea away na zelené řasy v jezírku



host - 121.238 (?)
24.6.2011 9:34

Ono nie je ZnO ako ZnO. V sucasnosti sa vyrabaju nanomaterialy oxidov, sulfidov. atd, ktore maju naozaj vynimocne materialy. ZnO je dost hit, kedze tento oxid vykazuje polovodicove vlastnosti, v "nanoforme" ma o to zaujimavejsie vlastnosti. Co sa tyka nanocastic, tie su zvacsa dost nestabilne, agreguju, ale aj casto dost toxicke a reaktivne. Neviem ci tento ZnO je nanomaterial, ale existuju prace, ktore hovoria o ucinkoch nanocastic ZnO na vodne mikroorganizmy. Vygooglite zinc oxide AND algae.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
   
morrison - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (228) - 30.67 (?), 18.6.2011 11:51
Nejsem žádný odborník, ale jsem na tom prakticky stejně jako Vy, Světlano. Voda průzračná, ale chomáče vláknité řasy. Jelikož to, co vytahám, zase rychle doroste, usoudil jsem, že ve vodě je přebytek nějakých živin. Zatím mám jezírko hodně nezaběhnuté, takže vláknitou řasu beru jako požehnání. Je totiž daleko jednodušší vzít rukou chomáč řasy a vyhodit ho z vody ven, než bojovat s nějakými sinicemi nebo hnědou řasou, které by mohly nastoupit na její místo, pokud bych proti ní nějak zakročil. Beru to tak, že mi ta vláknitá řasa vlastně udržuje vodu čistou.
voda s řasou
voda s řasou
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 104.24 (?), 19.6.2011 22:35

Dobrý den, látka kterou vláknité řasy k životu potřebují, jsou fosforečnany. Máte na rozdíl ode mne asi nižší PH vody, proto převažují vláknité. Nejhorší řasa je ale modrá spolu s hnědou. Vláknité řasy někdy zabrání růstu zeleným řasám. Modro-hnědá řasa je téměř neporazitelná. Mají ji i v jezírkových showroomech, ale znaží se ji porazit Algem.. a pak to mají do bělo modra.:-))

Jery

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
exn - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (165) - 246.1 (?), 21.6.2011 16:58