A diskusi mám pročtenou - začínám. Kdo kopal růčo?



tatnda - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1196) - 147.34 (?)
12.4.2010 12:41

gulu dávat nemusíte, pokud budete čerpat kaly v nejnižším místě kalovkou, třeba na opačném konci, než je "vchod",trochu to zapustit níže a koupáním se to samo sesune do nejnižšího místa.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
               
maiad - (14) - 199.48 (?), 11.4.2010 13:48
Jsem programátor a práci na zahradě si ordinuji místo fitka... Tak velké ani hluboké jezirko mit nebudu, hlíny mám na louce ještě nedostatek (rovnám si ji), takže s odvozem potíže nebudou. Takže... já začínám na jaře 2010 :-) Jinak při téhle příležitosti jedna otázka... dával jste na dno gulu? Jakou používáte fitraci?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 224.24 (?), 20.4.2010 19:07

Zdravím, taky kopu ručně, zrovna jsem zahodil rýč.Mám takový dotaz píšete že jste začal na podzim a dodělal na jaře.Neměl jste problemy se sesuvem po zimě?Já to budu kopat určitě do konce léta ale prachy na folii budou až příští rok.Takže mám obavy o zimní promrznutí a sesuv.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
maiad - (14) - 199.48 (?), 22.4.2010 7:05