Stabilizátor paliva



host - 178.13 (?)
20.10.2014 18:55

Děkuji za rychlou reakci. Mám také možnost u pumpy vzdálené cca 30 km   koupit Speciál. Bohužel nevím, jak dlouho ho ještě budou mít v nabídce. Zatím jej využívám, kdykoliv se naskytne příležitost jej koupit. Ale jak správně píšete, moc se s veteránem nejezdí a tak prakticky kupuji tak 10 až 15 litrů a vydrží v létě tak měsíc. Tipuji, že Natural x Special kupuji tak 1:1. V zimě se nejezdísad.  Ale totéž asi řeší všichni ti, kteří mají samodomo traktůrky s motory Škoda 1202 a pod. Podívám se po tom Aspenu - nemám s tím žádné zkušenosti. Ještě jednou díky. Jirka

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 178.13 (?), 20.10.2014 16:03

Omlouvám se za odbočení, ale dost mne ta poznámka o Naturalu 95 znervóznila. Mám veterána, čtyřtakt, benzín (z roku 1964) a kupuji do něj právě zmíněný Natural a přidávám do něj náhradu chybějícíhio olova. Obávám se, že když přejdu na benzín s vyšším okt. číslem, motoru to svědčit nebude. Mýlím se? Jirka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 20.10.2014 18:26

Nemýlíte se, budou trpět ventilová sedla a další věci. Někde na internetu jsem zahlédl názor, že oktanové číslo se dá snížit přimícháním 2-4% nafty proti názoru, že je lepší do veterána koupit Aspen a podobné speciální palivo (stejně cesta veteránem je pro požitek a nikoliv "jak se levně dostat z bodu A do bodu B").

Samozřejmě, v každém případě je nutné dávat náhradu olova.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.13 (?), 20.10.2014 18:55

Děkuji za rychlou reakci. Mám také možnost u pumpy vzdálené cca 30 km   koupit Speciál. Bohužel nevím, jak dlouho ho ještě budou mít v nabídce. Zatím jej využívám, kdykoliv se naskytne příležitost jej koupit. Ale jak správně píšete, moc se s veteránem nejezdí a tak prakticky kupuji tak 10 až 15 litrů a vydrží v létě tak měsíc. Tipuji, že Natural x Special kupuji tak 1:1. V zimě se nejezdísad.  Ale totéž asi řeší všichni ti, kteří mají samodomo traktůrky s motory Škoda 1202 a pod. Podívám se po tom Aspenu - nemám s tím žádné zkušenosti. Ještě jednou díky. Jirka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 122.70 (?), 20.10.2014 19:26

Aspen v ČR koupíte jen pro 2T s namíchaným olejem. Čistý benzín pro 4T nekoupíte, protože by prý prodejci museli splňovat předisy pro benzínové stanice. Tak jedine v zahraničí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 192.242 (?), 21.10.2014 10:45

oktánové číslo nemá nič spoločné s výhrevnovnostou paliva ani s rýchlostou horenia. Oktánové číslo udáva udáva schopnost paliva odolat proti samovznieteniu. Použitím vyššieho oktánového čísla vela nezískate, skor možno stratíte vzhladom k vyššej cene. Podiel biozložiek v palive udáva smernica EU a určuje len  % podiel biozložky z predaného paliva. To znamená, že neurčuje podiel v každom druhu paliva ale v celom objeme predaného.Je viacmenej jedno, aké palivo do veterána kupite, žiadne neobsahuje deriváty Pb a zloženie i parametre su uplne rozdielne, než aké Váš motor potreboval. Dnešné palivá musia splnat uplne iné kritéria, než pred niekolkymi desiatkami rokov.Najvačší problém može sposobit bio zložka, ostatné parametre neovplivníte.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 115.37 (?), 15.10.2014 11:45

Sice jsem reagoval na příspěvek výše, kde kdosi píše, že ušetří peníze za stabilizátor a přidá tam líh. Proto jsem psal, že už lihu tam je víc než dost. Ale to nic nemění na tom, že jsem se dosud bez stabilizátoru a machinací s benzíny obešel a a benzín ani ze sekačky Honda na zimu nevypouštím. Ale musím uznat, že mě strašíte. Mám pilu, křovinořez, 2 sekačky, 2 motorky. Z ničeho benzín nevypouštím a vše zatím OK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 47.165 (?), 15.10.2014 12:00

Ahoj   až budete tahat z karbecu bílý soply, tak už to nebude OK.Bohužel je pravda, že motory Honda jsou na ten šlem náchylný.     Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 136.63 (?), 16.10.2014 7:53

Zdravím, jak je možné, že se u Hondy šlem vytváří mnohem více než u jiných karburátorů? Je to samozřejmě jen mýtus a výmluva servisů, protože si neumějí poradit s vyčištěním karburátoru. Vrcholem všeho je výměna karburátoru s tím, že nejde vyčistit. Karburátor na výměnu je až tehdy, kdy je hřídelka a její vývrt v tělese natolik opotřebován, že nejde nastavit volnoběh. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 16.10.2014 8:18

Stando, i tak je to na diskusi, jestli výměna nebo repase. Znám borce co vývrt v tělese pro hřídelku zarovná frézou (zvětší) a opatří bronzovými futry.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 16.10.2014 14:31

Ahoj Stando mám takový dojem, že karbec Honda je složitě neprůchodný pro ten šlem než karb. B&S. Jinak si to neumím vysvětlit. A proč se šlem dostane až na ventil u H. U B&S sem to ještě neviděl.       Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika