|
Stabilizátor paliva
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
host - 178.13 (?), 20.10.2014 16:03
Omlouvám se za odbočení, ale dost mne ta poznámka o Naturalu 95 znervóznila. Mám veterána, čtyřtakt, benzín (z roku 1964) a kupuji do něj právě zmíněný Natural a přidávám do něj náhradu chybějícíhio olova. Obávám se, že když přejdu na benzín s vyšším okt. číslem, motoru to svědčit nebude. Mýlím se? Jirka
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 220.138 (?), 20.10.2014 18:26
Nemýlíte se, budou trpět ventilová sedla a další věci. Někde na internetu jsem zahlédl názor, že oktanové číslo se dá snížit přimícháním 2-4% nafty proti názoru, že je lepší do veterána koupit Aspen a podobné speciální palivo (stejně cesta veteránem je pro požitek a nikoliv "jak se levně dostat z bodu A do bodu B").
Samozřejmě, v každém případě je nutné dávat náhradu olova.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 192.242 (?), 21.10.2014 10:45
oktánové číslo nemá nič spoločné s výhrevnovnostou paliva ani s rýchlostou horenia. Oktánové číslo udáva udáva schopnost paliva odolat proti samovznieteniu. Použitím vyššieho oktánového čísla vela nezískate, skor možno stratíte vzhladom k vyššej cene. Podiel biozložiek v palive udáva smernica EU a určuje len % podiel biozložky z predaného paliva. To znamená, že neurčuje podiel v každom druhu paliva ale v celom objeme predaného.Je viacmenej jedno, aké palivo do veterána kupite, žiadne neobsahuje deriváty Pb a zloženie i parametre su uplne rozdielne, než aké Váš motor potreboval. Dnešné palivá musia splnat uplne iné kritéria, než pred niekolkymi desiatkami rokov.Najvačší problém može sposobit bio zložka, ostatné parametre neovplivníte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 115.37 (?), 15.10.2014 11:45
Sice jsem reagoval na příspěvek výše, kde kdosi píše, že ušetří peníze za stabilizátor a přidá tam líh. Proto jsem psal, že už lihu tam je víc než dost. Ale to nic nemění na tom, že jsem se dosud bez stabilizátoru a machinací s benzíny obešel a a benzín ani ze sekačky Honda na zimu nevypouštím. Ale musím uznat, že mě strašíte. Mám pilu, křovinořez, 2 sekačky, 2 motorky. Z ničeho benzín nevypouštím a vše zatím OK.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
|
|
|