Proc nekoupit sekacku z Mountfieldu?



host - 118.44 (?)
24.8.2011 21:36

S takovými autobazary mám také zkušenost -dárek dvd ale po pár hodinách neli minutách výbuch a jsem rád že jsme nevyhořeli.Takže brát něco zdarma se nemusí vyplatit.Ale s mountfieldem mám tu nejlepší zkušenost ,křoviňák už používám asi 9 let bez problémů, a sekačku od nich jsem koupil z druhé ruky za pár korun od důchodce který se rozmyslel a chtěl jinou z pojezdem.Funguje mi asi 6 let bez jakéhokoliv zásahu i bez výměny oleje za což se i stydím ale motor B.S je asi na podobné nehoráznosti zvyklý.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7   
               
host - 198.242 (?), 16.4.2010 16:37

Zdravím pravdomluvného Bédu Trávníčka, všude na letácích máš "žádná čína" tak jsem se chtěl zeptat na motor u sekačky Mountfield R434, kde se vyrábí? Nebo křovinořez BT 2640? Lhát se nemá:-))))).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 11.107 (?), 16.4.2010 19:28

Je vůbec nárok na reklamaci a záruční opravu těch dárků?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 15.114 (?), 16.4.2010 19:34

Jojo dodnes mi Béda vozí vodu co mi dal před lety k sekačce. Po pravdě za rok mne dal poslal kamsi. Taky jedna s povedených akcí vykutáleného Bédy:-(

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 118.44 (?), 16.4.2010 19:40

Na dárky se nevstahuje záruka dárek je prostě dárek, ale to je i u jiných firem dostal jsem při koupi auta v nejmenovaném bazaru zdarma dvd přehravač, který hrál asi 14 dní a pak zhořel ale dárek je dárek a na ten se záruka nevztahuje, konec konců byl jsem rád že mi od dárku nechytl barák.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 198.242 (?), 19.4.2010 11:14

Dostal jsem pilu ke sněhové fréze pilu a záruční doba na pilu je stále 2 roky, nechci jmenovat firmu. Takže je to asi o tom jak se které firma staví k zákazníkům, a pokud je to u Manfildu takhle, alespon vím proč tam nejít

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 238.170 (?), 19.4.2010 16:27

Chlapi,

dárek není vždy dárek. Kámoš si před několika lety (nebo loni - nevím) koupil v Mountfieldu něco, k čemu dostal netbook. Takový malý, hezký, bílý, jejich holce naprosto dostačuje. Teď se stalo, že se jim netbook samovolně zapínal. Světe div se, přijela nějaká přepravní služba, NB odvezla, za týden ho přivezla. Vyměnili motherboard. Samozřejmě vše zdarma. To mi připadá jako velmi slušná reakce na zákazníkův problém. Jinak na letošní akci (notebook a X-Box) je záruka 12 a 24 měsíců.

K navigacím Dynavix - sám ji nemám, ale četl jsem nějaké recenze, např. (dole v diskuzích) tady nebo tady .

Svoje sekačky po 5 letech reklamovat nebudu, koupil jsem AL-KO 520 BRV a rozhodl jsem se (díky serveru zahrada.cz a mému dotazu, zda se prodloužená záruka vyplatí) pro tříletou záruku, tzn. že nebudu jezdit každý rok do autorizovaných servisů na garanční "bezplatné" prohlídky. Myslím, že všechny díly do motoru seženu levněji než v servisu na Ebay. A šasi mi snad chvíli vydrží. I s poštovným z USA vycházejí díly levněji než od servisů v ČR.

Petr Filipi

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 3.127 (?), 28.4.2010 20:54

ak chcete niečo zverejňovať na webe, naučte sa prosím správne písať názov MOUNTFIELD - inak na darček nechcite záruku 100 rokov - čo máte zadarmo si nechajte pre seba.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 15.114 (?), 2.5.2010 13:11

Záruka 12 a 24 měsíců? Že by nový zákon podle firmy Mountfield? Pokud vím platí jen Občanský zákonník a ten určuje 24 měsíců pokud si to kupuje "soukromá osoba". Takže pokud je pravda to co se píše nahoře v příspěvku pak se jen potvrzuje, že Mountfield na zákazníky...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 239.112 (?), 15.5.2011 8:11

Bratr jednou při koupi auta dostal v autobazaru dárek - DVD přehrávač jedné známě japonské firmy. Doma pak zjistil, že některé deklarované funkce nefungují. Šel to reklamovat do autobazaru a tam mu řekli, že je to dárek za 1 Kč, takže když je vadný, tak mu dají 1 Kč a může jít spokojeně domů. DVD přehrávač poslal autorizovanému servisu na opravu. Vrátili mu ho s tím, že je OK. Tak ho vyhodil. V tomto je teda Mountfield lepší než jeden velmi známý autobazar - akcie i na burze.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 118.44 (?), 24.8.2011 21:36

S takovými autobazary mám také zkušenost -dárek dvd ale po pár hodinách neli minutách výbuch a jsem rád že jsme nevyhořeli.Takže brát něco zdarma se nemusí vyplatit.Ale s mountfieldem mám tu nejlepší zkušenost ,křoviňák už používám asi 9 let bez problémů, a sekačku od nich jsem koupil z druhé ruky za pár korun od důchodce který se rozmyslel a chtěl jinou z pojezdem.Funguje mi asi 6 let bez jakéhokoliv zásahu i bez výměny oleje za což se i stydím ale motor B.S je asi na podobné nehoráznosti zvyklý.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika