Křovinořez Tarus, uniká olej



host - 110.159 (?)
27.8.2008 18:38

já už bych to teoreticky dál neřešil. olej bych pořádně utřel a s křovákem dál sekal. kde to teče pozná nejlépe pan majitel sám. Jirka Suchý

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 4.243 (?), 27.8.2008 15:07

Mě se gufera taky nezdají, ale nejsem tak zkušený, abych to hájil přes mrtvoly a o poměru oleje v benzínu píšu taky hned na začátku. Teď už jen najít kde to teče.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 44.138 (?), 27.8.2008 15:57
Myslím, že přes mrtvoly to tu nikdo neřeší. Paradoxně do toho může vnést světlo zase a pouze zakladatel. Zda je větřák čistý jako nový, nebo je na něm lehce zaschlý (nezaschlý) olej s prachem. Pokud se neozve, zůstane dotaz bez uzavření.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 27.8.2008 16:58

No jsou dovolené, možná, že letěl shánět tu pastu na výfuky. Taky je možné, že se zasekl na louce, při plném plynu a teď se ozve, až mu dojde benzín.

R.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
kejikl - (11) - 204.202 (?), 27.8.2008 17:12

Palivo bylo cerstve a dukladne namichane.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
kejikl - (11) - 204.202 (?), 27.8.2008 17:49

Jinak vsem se omlouvam za docasnou neaktivitu, krome koseni louky jsem stridave v zamestnani a na stavbe domku, takze chvilka klidu se hleda tezce :)

Na ten vetrak se mrknu, mrknu se i po paste na vyfuky, pretesnim to a dam vedet.
Doufam ze to bude tim vyfukem, ten jeste zvladnu :)
To gufero bych musel hodit na reklamaci.

Jinak krovinak je fungl novy (pro jednoho z prispivajicich) podle prodejce jen vrcel 60min na volnobeh. Prodal jich uz na aukru nekolik desitek.

Co se tyce otacek, rekneme ze pracuji na 3/4 moznych otacek a pokud sekam joo velky trs travy tak dam kratkodobe plny plyn.
Vychazim ze zkusenosti ktere jsem mel se starou Jawou Pionyr, pokud se ji daval dlouhodobe plny plyn bylo za chvili po motoru.

Jak rikam, prosim o chvilku strpeni, zkusim se na to zitra podivat blize a pisnu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 11.107 (?), 27.8.2008 17:53

Tak a teď už to nemůžu vydržet i já. To je všechno co napíšete pane Kejík? Vy jste si nepročetl co by bylo třeba zjistit pro poodhalení závady?Mohl by jste zde napsat, co jste vlastně sledoval založením tohoto vlákna? Vaše pasivita při řešení vaseho problému je obdivuhodná. Lidově řečeno pěkně na to kašlete. To horší slovo jsem smazal. Ne vážně, nezlobte se na mě, ale tak to vidím já.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 110.159 (?), 27.8.2008 18:38

já už bych to teoreticky dál neřešil. olej bych pořádně utřel a s křovákem dál sekal. kde to teče pozná nejlépe pan majitel sám. Jirka Suchý

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
kejikl - (11) - 156.241 (?), 31.8.2008 21:41

Pro: host - xxx.xxx.11.107 (?), 27.8.2008 17:53

Nechapu Vasi reakci, o par radku vyse jsem psal ze se omlouvam, ale casu k cednuti k pocitaci nebo zkoumani krovinaku mam velmi malo.
Mimo jine i proto jsem zvolil diskuzi a ne treba chat.
Odpovedi vsech tady si velmi vazim.

K veci:

Vyfuk to neni, je cisty jak alabastr, stejne tak i hlinikovy vyvod k nemu.
sweb.cz/Kejik/krovinorez/vyfuk2.jpg

sweb.cz/Kejik/krovinorez/vyfuk1.jpg

Bude to prez ten ventilator.
Lopatky ventilatoru jsou pokryty zaschlym olejem stejne barvy jako ten co je videt ze vyteka ven.

sweb.cz/Kejik/krovinorez/olej.jpg

Olej tedy musi pronikat prez pistni krouzky pod pist.
Mrknul jsem se tedy na ne a vypada to ze poradne netesni, asi bude potreba delsi zabeh nez se krouzek olesti po celem obvodu a bude poradne tesnit.

Je to videt i na fotce.
sweb.cz/Kejik/krovinorez/pistni_krouzky.jpg

Tady jsem to zhruba oznacil.
sweb.cz/Kejik/krovinorez/pistni_krouzky2.JPG

Pripada mi jako by ty krouzky byly vyrabeny na strihacim lisu a dale potom uz nijak neopracovany. Proste jsou na obvodu trosku hrbolate.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 112.250 (?), 31.8.2008 21:59
pane Kejlíku motor Vašeho vyžínače je dvoutaktní, takže palivová směs a tedy i olej v ní obsažený se nejdříve nasává pod píst a pak je teprve pohybem pístu přepouštěna přes kanály do spalovacího prostoru. K jistotě že dochází k únikům přes simeringy by bylo třeba provést tlakovou zkoušku. Ty kroužky mi spíše připadají poškozené než neopracované a na pístu je vidět zvýšená tvorba karbonových usazenin.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 90.168 (?), 31.8.2008 22:11

Olej míchá 1:25, proto tolik karbonů.. Ty kroužky jsou luxusní :-) ale tim to asi nebude. Já bych tipnul opravdu to gufero co propouští jen směrem ven a dovnitř těsní...   Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika