Co je to za keř?



salometka - (43) - 108.254 (?)
13.6.2011 23:07

Číča je kocourek (9měs.) ;-)  Nic jiného na Josefovu hádanku než kočka mě nenapadlo, takže jsem tu vrbu zkusila ve vyhledávači, i když mi to bylo divné, ale fotky to potvrdily. No a hloh jsem nepoznala, protože na zahradě mám akorát hlohyni a ta vypadá dost jinak:-), ten hloh roste za plotem a já znám většinou jen ty rostliny, které mě něčím zaujmou, což hloh nikdy nebyl. O rostlinky se aktivně zajímám teprve 5. rokem, (od té doby, co mám zahradu) takže jsem začátečník amatér:-) Svídu mi sem také vítr zavál, jako tu vrbu.. Škoda, že mi sem nezavál nějakou Komuli Davidovu - ty mi letos všechny zimu nepřežily:-(ač byly pod mulčem, škoda jich!! miluju, když kvetly a létali na ně motýli - v zahradnictví jsou čím dál dražší:-(min. 180 Kč:-(

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
               
konvalinka - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1285) - 143.17 (?), 13.6.2011 22:44

Máte hezkou číču  sestřenka má stejnou, ta její je Frída 

Fakt jste nepoznala hloh? Já jen, že například u nás - je doslova přehlohováno. A pak ještě svída bílá - to je taky pěkný plevel  Já ovšem nepoznala tu vrbu - dokonce ani podle té Josefovi hádanky 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
salometka - (43) - 108.254 (?), 13.6.2011 23:07