Hnojení na list



host - 167.111 (?)
18.6.2007 21:38

Domnívám se, že pane Vysloužile jste lékař. O to víc vás obdivuju - že jste schopen dosáhnout profesionality ve 2 oborech. (medicína+zahrada)

Já jsem taky lékař, ale v zahradničení proti Vám absolutní amatér!!!

Lucas

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 185.233 (?), 18.6.2007 18:08
Tedy - já bych si netroufl - ale když už tady někdo začal takhle žertovat - nejste vy, pane V., pedagog (narážím na příběh se studenty a odrůdou Matčino...)? To bychom totiž byli dva! Pobyt mezi jabloněmi velmi zklidňuje mé nervy, pocuchané pedagogickou činností, zvláště dnes... :-))) Zahrádkář Jerome
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18313), 18.6.2007 20:49
Dvakrát chyba.
   Nebylo to, tuším, Matčino nýbrž Čistecké a nekonal jsem pedagogoický dozor nýbrž zdravotní zajištění (to ovšem z příspěvku nevyplynulo). Nicméně ratolesti jabloní dokáží zrelaxovat pocuchané nervy nejen pedagogické
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 167.111 (?), 18.6.2007 21:38

Domnívám se, že pane Vysloužile jste lékař. O to víc vás obdivuju - že jste schopen dosáhnout profesionality ve 2 oborech. (medicína+zahrada)

Já jsem taky lékař, ale v zahradničení proti Vám absolutní amatér!!!

Lucas

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18313), 18.6.2007 22:00
Domníváte se správně, ale jsem stejný amatér jako Vy, jen o tom umím víc kecat (snad pár let pedagogické práce s mediky...)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 167.111 (?), 18.6.2007 22:24