|
"Nádor" na kořenech
|
|
|
|
host - 57.150 (?) 17.4.2013 7:49
zdravím vás,
som z firmy Kohaplant a dana neprijemnost ma mrzi. rozhodne si mozete byt isty, ze to nebolo zamerne, len aby sme sa zbavili tovaru. snazime sa predavat kvalitu a so zakaznikmi udrzovat a prehlbovat vztah trvalejsieho charakteru. vypestky vsak balia brigadnici a pri tom mnozstve sa jednoducho neda vyhnut tomu, ze sa obcas nejaka ta chybicka stane. poprosim vas, napiste na adresu dobierky@kohaplant.sk a reklamujte tam dany vypestok. situacia bude vyriesena k vasej spokojnosti. prípadne mi môžete napísať na adresu riaditel@kohaplant.sk a ja vám dám číslo na šéfa predaja v ČR, ktorý sa to pokúsi vyriešiť osobne..
vdaka za pochopenie, prajem prijemny den a uspesny ovocinarsky rok
m.komžík
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.154 (?), 15.4.2013 20:53, zobrazeno: 7931x
Zdravím!
Dnes jsem sázel Kordii a po rozbalení obalu na kořenech sem na nich našel jakýsi nádor. Zajímalo by mne, zda do budoucna ohrozí stromek, nebo jen to jen důsledek zavalení nějaké rány. Honza z Vysočiny
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.154 (?), 16.4.2013 7:27
Zdravím:) to jste moc nepotěšili... je to stromek od firmy Kohaplant a byl zakoupen u nás ve vsi od pojízného pordejce. Na kořeny nebylo vidět, byly obaleny černou fólií. Je vidět, že se snaží proodat, co jde, nebo to balil uplnej mantinel... každopádně ji vykopu, zřejmě nemá smysl ji dále pěstovat... Honza z Vysočiny
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 57.150 (?), 17.4.2013 7:49
zdravím vás,
som z firmy Kohaplant a dana neprijemnost ma mrzi. rozhodne si mozete byt isty, ze to nebolo zamerne, len aby sme sa zbavili tovaru. snazime sa predavat kvalitu a so zakaznikmi udrzovat a prehlbovat vztah trvalejsieho charakteru. vypestky vsak balia brigadnici a pri tom mnozstve sa jednoducho neda vyhnut tomu, ze sa obcas nejaka ta chybicka stane. poprosim vas, napiste na adresu dobierky@kohaplant.sk a reklamujte tam dany vypestok. situacia bude vyriesena k vasej spokojnosti. prípadne mi môžete napísať na adresu riaditel@kohaplant.sk a ja vám dám číslo na šéfa predaja v ČR, ktorý sa to pokúsi vyriešiť osobne..
vdaka za pochopenie, prajem prijemny den a uspesny ovocinarsky rok
m.komžík
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Wimpi - Diamantový Zahrádkář (2112) - 44.75 (?), 17.4.2013 8:53
Vážený pane Komžíku. Vaše stanovisko velmi oceňuji, chválím a děkuji. Takový vstřícný přístup nebývá zvykem. Bylo by však vhodné, kdybyste ve firmě přijali určitá organizační opatření, aby se podobné stromky nemohly k vašim dealerům dostávat. Myslím tím nejen důkladné proškolení vašeho personálu, aby věděl, které stromky odpovídají standardům a které již ne, ale zejména i provádění periodických prověrek, jestli systém výstupní kontroly ve vaší firmě opravdu funguje. To, že na práci najímáte nezkušené brigádníky, přece nikoho z vašich zákazníků nezajímá a promiňte mi, nemůže to sloužit jako důvod omluvy. Je to čistě vaše interní záležitost. Jak jistě víte, u prodeje ovocných stromků je problém o to vážnější, že zákazník - amatérský pěstitel, musí vynaložit značné úsilí, čas a peníze, než se domůže k prvé úrodě. A dokazatelnost případné chyby prvovýrobce po takové době je takřka nemožná, což mnoho firem dokáže lehce využívat. Vše v dobrém a děkuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 41.143 (?), 17.4.2013 20:05
Chtěl bych požádat pana Komžíka, aby změnil některé věci na E-shopu.
Prodávate Aróniu čiernoplodu, Čučoriedku, Dulu, Zemolez kamčatský, ale jaké jsou to odrůdy??? Napr. pri Zemolezu opisujete 4 odrůdy, proč jich opisujete, když se konkrétna odrůda nedá koupit. Jaký to má smysl.
A ještě máte napsané:
"Dodávateľ si vyhradzuje právo zaslania adekvátnej alternatívnej náhrady v prípade, že dôjde k nečakanému vyčerpaniu zásob objednanej odrody."
Promiňte, ale toto je blbost. Když "dojde k nečakanému vyčerpaniu zásob objednanej odrody" tak to přece oznámite objednávateli a na základě jeho souhlasu můžete poslat náhradu!!!
Máte tam zajimavé odrůdy, proto chci mít jasno.
Vojtek
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 15.115 (?), 8.5.2013 13:10
Abych to jako jako teď už spokojený odběratel uzavřel, včery mi byla doručena náhrada za zmiňovanou třešeň, poštou, a už je vysazena na zahradě. Děkuji panu Komžíkovi za kladné vyřízení této věci a přeji mnoho úspěchů v další práci. Honza z Vysočiny
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
3 důvody, proč si do zahrady přidat ptačí lázeň nebo fontánu
Vodní prvek je pro vaši zahradu stejně důležitý jako půda a slunce. Co kdybyste do své zahrady mohli...
7 způsobů, jak zvětšit malou zahradu
Podívejme se, jak zvětšit malou zahradu. Zelená barva je mnohem silnější, než si myslíte. Je spojová...
Výjimečné rostliny, které nemusíte téměř nikdy zalévat!
Pokud žijete v suché oblasti nebo se chcete podílet na ochraně životního prostředí vysazením zahrady...
10 úžasných bylinek, které můžete stříhat a budou se vám vracet
Trvalky jsou vynikajícím způsobem, jak si udržet zásoby čerstvých bylinek, aniž byste museli každou ...
|
|
|
|