Vážený pane Komžíku. Vaše stanovisko velmi oceňuji, chválím a děkuji. Takový vstřícný přístup nebývá zvykem. Bylo by však vhodné, kdybyste ve firmě přijali určitá organizační opatření, aby se podobné stromky nemohly k vašim dealerům dostávat. Myslím tím nejen důkladné proškolení vašeho personálu, aby věděl, které stromky odpovídají standardům a které již ne, ale zejména i provádění periodických prověrek, jestli systém výstupní kontroly ve vaší firmě opravdu funguje. To, že na práci najímáte nezkušené brigádníky, přece nikoho z vašich zákazníků nezajímá a promiňte mi, nemůže to sloužit jako důvod omluvy. Je to čistě vaše interní záležitost. Jak jistě víte, u prodeje ovocných stromků je problém o to vážnější, že zákazník - amatérský pěstitel, musí vynaložit značné úsilí, čas a peníze, než se domůže k prvé úrodě. A dokazatelnost případné chyby prvovýrobce po takové době je takřka nemožná, což mnoho firem dokáže lehce využívat. Vše v dobrém a děkuji.