Kvetení vinné révy



Paľo. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1739) - 9.171 (?)
13.5.2012 11:48

Ja som Mirku odstraňoval kvetenstvá už teraz. Nechal som iba tie prvé na každom výhonu a ostatné som odštípnul. Aj tak ich ostalo stále veľa a budem musieť po nedeli pokračovať s redukciou násady. Keď zamäkajú bobule a človek strapce odstáni, je mi ľúto tej energie, ktorú rastlina mohla využiť na výhony či strapce, ktoré chcem ponechať. Je pravda, že máte lepší prehľad, čo bolo dobre oplodnené, ale tento spôsob má význam u odrôd, ktoré často hráškovatejú.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 19.114 (?), 13.8.2006 8:14, zobrazeno: 21556x
Zjistil jsem, že na keřících vinné révy na nových přírůstcích mi stále přibývá nových květů , které se postupně vyvíjejí v malé hrozny. Nejsem žádný odborník a proto se ptám, zda to tak má být. Vždy jsem si myslel, že réva zakvete jedenkrát v roce a dost.
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 191.35 (?), 15.8.2006 20:41
Je spletená počasím, normální to není, ale stává se to.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 71.22 (?), 19.8.2006 9:13
Réva vytvoří květy na fazochách,je to normální,není to počasím,je třeba fazochy včas vylamovat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 32.2 (?), 7.10.2006 19:41
Na fazochách to není. Pokud se lotorosty drží poměrně zkrátka a réva roste bujně, tak vyraší některá očka, která jsou vlastně připravena až na příští rok. No a pokud už je v nich vyvinuté květenství, tak jsou z toho pak hnozny , které ale mnohdy  nedozrají.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 71.22 (?), 16.10.2006 15:29