Zahrada den po dni. Co jste dnes dělali?



host - 143.205 (?)
17.2.2010 7:39

Pro p danu:

pěstování petunii ze semínek předpokládá mít stálou teplotu při výsevu 20-22st.C. polovina unora je idealni doba vysevu pod sklo nebo sklenicek v byte, po měsici prvni prepichóvani a snizeni teploty, nikoliv svetla, po mesici prepichat do truhliku jiz na stale stanoviste, hodne svetla a snizeni teploty k 18st. Pak jsou rostliny silne a nevytahuji se. Jde to i v byte. Stoji to za to, jsou vitalnejsi a dele nakvetaji.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 202.96 (?), 14.2.2010 19:07

Tak já už se také těším na jaro snad jako nikdy.Loni jsme koupili zahrádku cca420m2.Nějaké stromky tam již jsou (meruňka, broskev a pár jabloní),ale chystáme se ještě něco dosadit, jabloně,třešeň,švestku, rybíz,srstky, maliny,víno...

Jsem úplný laik, tak doufám, že neudělám mnoho chyb.

Už aby přišlo jaro...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 155.12 (?), 14.2.2010 19:14
Já včera a dnes namočil semena melounu (Crimson Sweet) a podnoží (tykev fíkolistá, Sprinter) abych vyzkoušel rychlost klíčení a růstu. Ctěl bych si "nacvičit" roubování pomocí klipsů protože "až se jaro zeptá...", tak budu připraven. Mirek
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Kšely - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (216) - 214.135 (?), 16.2.2010 0:00
No já nevím, také mě už svědí dlaně, ale zdá se mi na okurky a melouny ještě brzy.Máme sice na jižní straně lodžii celou od podlahy prosklenou, vejde se nám tam velké množství sadby a dají se dost dobře regulovat podmínky. ale přece je jen teprve polovina února.Nebo že bych dvě rostliny riskla?MH
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5576) - 155.12 (?), 16.2.2010 7:08