Příspěvky uživatele - 97.194

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Ředění slivovice, 30.10.2008
Pravděpodobně to bude záležet na tom, kde bydlíte. Tady kde žiju je pálenice součástí bývalé Fruty, dnes s jiným názvem ale stále stejným zaměřením a k ředění používají jenom destilku, kterou si pochopitelně sami vyrábí. U nás není vůbec možné... celý příspěvek >
Podzimní řez nově zasazených slivoní, 30.10.2008
Dobrý den. Velmi jednoduše. Určíte si výšku, kde chcete, aby Vám od země začínala korunka. Potom nad tím místem napočítáte 6 kvalitních oček a nad tím nejvyšším očkem ten špičák prostě zastřihnete. Jednoduché, ale účinné. Stanislaw
Plot do oblouku, 30.10.2008
Dobrý den. Nejsem odborník na ploty, ale napíšu, co jsem asi před měsícem viděl. Dělali jsme výsadbu zahrady a přímo na té parcele pracovali dva chlapi na dřevěném plotu. A na ten oblouk měli vyrobenou přesnou dřevěnou šablonu, kterou nasadily na dvě... celý příspěvek >
Sázení okrasných trav na podzim, 29.10.2008
Malinko poopravím, kořenit přeci jen bude. Usychá jen nadzemní část, ale kořeny jsou i nadále aktivní, mají velkou spoustu zásobních látek v sobě uložených. Tím, že nadzemní část zaschne, nezasychá celá rostlina. Stanislaw
Sázení okrasných trav na podzim, 29.10.2008
Dobrý den paní Markéto. Samozřejmě můžete, není to ničím limitováno. Prostě sazenici vyklopte z kontejnerku, nebo v čem byla pěstována a šup s ní do země. Než zamrzne, bude dál kořenit, i když to nad zemí není vidět. Ať se daří přeje Stanislaw:-)
nové odrůdy jabloní, 29.10.2008