Příspěvky uživatele - 58.118

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Čo je to za slivku?, 10.2.2011
Na určenie odrody sú tu odborníci... ale pridám sa k Vám... tiež mi osy a včely likvidujú úrodu na dvoch Althankách...
Aká je to odroda, 10.2.2011
ťažko sa to podľa obrázkov zisťuje... čo sa týka strupovistosti-chrastavitosti Idared-u... môj krstný otec má Idaredy v dosť chladnej lokalite a strieka minimálne... a plody nádherné... aj od iného záhradkára som mal nádherné idaredy... som laik...... celý příspěvek >
Chystáte sa na vrúbľovanie?, 10.2.2011
Teploty nad nulou pomerne dosť... slniečko...bez snehu... chystáte sa už vrúbľovať?
Rezistentné odrody - vrúble, 7.2.2011
Rád by som Sparťana a GoldenDelicious, čo minulý rok hoooodne utrpeli chrastavitosťou prevrúbľoval... ideálne by boli nejaké rezistenty. Ale kde zohnať vrúble? čo sú pestovatelia stromkov, tí by chceli len stromky predávať... západné Slovensko...
Slivon Zurna, 7.2.2011
Tady som o tom písal. Ako vidite, Vanier zarodila ako blbá, žiadna červivosť, žiadna šárka. Menšia ako obyčajná slivka, odlučiteľnosť od kôstky-nepamätám.Ale čo si pamätám, že po dozretí, ked som oberal, som musel ruku dávať odspodu, stačil jemný... celý příspěvek >
Slivon Zurna, 7.2.2011
Tiež by som sa spýtal... aká je veľkosť plodov... šárka sa neprejavuje?...chytá to pilatka?-Mám japonské slivky (Vanier, Shiro), ani jeden plod nebol červivý... odlučiteľnosť od kôstky...
Dýně hokkaido, 6.2.2011
Hm... po Novom Roku mi začali Hokkaidá rapídne odchádzať... začali sa zjavovať také mallé preliačeniny a tam to začalo hniť... včera som vyhodil na hnoj dve, poslednú som rozkrájal, povykrajoval, lebo ešte nebola veľmi chytená a dal som ju do... celý příspěvek >
Black Futsu, 6.2.2011