Příspěvky uživatele - janislava

Fazole becovky, 10.4.2009
děkuji, když porostou výše tak je jednoduše ostříhám. Díky ještě jednou a přeji Hezké Velikonoce
Fazole becovky, 10.4.2009
Dobrý den, chci se zeptat jestli z kterýkoliv fazolí co mám doma ve spíži se dají pěstovat další fazole na balkoně. Nejde mi tak ani o vypěstování dalších fazolí jako o okrasu na balkoně. Nechávám je ted naklíčit v misce. Jsou to fazole-zvané... celý příspěvek >
Hnojení, 10.4.2009
Dobrý den, jelikož jsem začátečník v pěstování růží tak Vám možná můj dotaz bude připadat srandovní. Už jste začali hnojit růže? nebo mám počkat až sluníčko vytáhne všechny pupeny a lístky a teprve potom rostlince pomoci? Nebo ji už můžu teď na... celý příspěvek >
Smůla na růžích, 9.4.2009
Tak to jsem si oddychla. Děkuji moc. I Vám Pěkné Velikonoce
Smůla na růžích, 8.4.2009
Dobrý den, ty kapky se tvoří hned pod řezem, nejsou hned na ploškách ale těsně pod nimi. Jsem v tomhle začátečník takže vůbec nevím co to znamená.
smůla na růžích, 6.4.2009
Dobrý den, tak jsem minulý týden ostříhala svou stromkovou růži, několik dní poté mi začala "plakat". Na několika místech se vytvořily kapky připomínající smůlu na stromech, tmavě hnědé průsvitné. Nevím co to je a jestli to mám... celý příspěvek >
Počasí a letničky, 18.9.2008
když nechceš odpovídat k tématu tak neodpovídej vůbec
pocasi, 18.9.2008
preji krasný den všem pěstitelům, tak jsem se dívala na ty svoje surfinky a lobelky na balkone a asi uz nadesel jejich cas udelat papa. co vy na to? jak dlouho nechavate tyto rostlinky na balkone. ono nejde jen o pocasi ale jelikoz na balkone se da... celý příspěvek >
zeleny mix rostlin, 13.6.2008 Obsahuje fotku
Dobrý den, prosím Vás, odborníky, mohli by jste mi pomoct určit rostlinky, které jsem si koupila domů? V obchodě bylo pouze napsáno zelený mix rostlin ale bez určení druhu. Moc se mi kytičky líbí a chtěla bych se o ně starat jak se má. Děkuji moc
čištění lobelek, 10.6.2008