Příspěvky uživatele - 158.138

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Papriky 2024, 10.2.2024 Obsahuje fotku
Tak dnes jsem pikyroval většinu paprik, zbývá mi jen bílé papriky, které teprve sotva lezou.
Předpěstování košťálovin, 9.2.2024
O pekingu jsem nic moc nestudoval, jen zasel. Nevadí že to nevyjde, jde mi hlavně o květáky a zelí, mám i kulaté ranné zelí. Z expresu bude možná bodlák 😆
Předpěstování košťálovin, 8.2.2024 Obsahuje fotku
Ano, je vidět že máte praxí. Ještě se mrkněte na tohle, to znáte?
Předpěstování košťálovin, 8.2.2024 Obsahuje fotku
Ahoj, protože jsem začátečník v pěstování kostalovin, prosím o radu, proč mi u některých žloutnou děložní listy. Zalévání 2* týdně, nemyslím že by se topily. Substrát zahradní obyčejný, živin by měly mít dost, jsou malé, nehnojil jsem ještě.
Rastové svetlá pre sadeničky, vzdialenosť, PPFD, DLI, 5.2.2024
Řešíme tady osvětlení, ale já bych se chtěl zeptat, jestli někdo z vás někdy zkoušel pro pěstování sazenic používat ventilátor. Teoreticky, by mohly být sazenice silnější když se budou kymácet třeba 10x denně ve větru. Zkoušel někdo? Přemýšlím o tom... celý příspěvek >
Předpěstování košťálovin, 4.2.2024
😃
Papriky 2024, 4.2.2024
Dobře, dám méně vzrůstné po dvou, však můžu přihnojovat, že. Nechci tam blbnout s klackama a nějak to vyvazovat
Papriky 2024, 4.2.2024
Já letos otestuji kompromis. Středně velké odrůdy paprik včetně hamiku budu sázet po jednom po 20 cm. Usporim místo a zároveň nebude taková konkurence ve výživě.Jsem zvědav jak to dopadne.
Předpěstování košťálovin, 29.1.2024