Příspěvky uživatele - Tchořík

Odrůda Pinova, 9.10.2015
Díky za porovnání koupených a vypěstovaný jablek. Jo jo, ta pevná dužnina mi vyhovuje a sladká chuť taky - nemám ráda kyseláče. Prostě je to jablko pro mě jako dělané
Odrůda Pinova, 6.10.2015
Nevím, nejsem odborník - možná to jsou ještě loňské zásoby - v těch skladech s chemií to možná vydrží několik let Je fakt, že po pár dnech doma se to nedalo srovnat s chutí a konzistencí jablka těsně po koupi... Chuť byla mdlejší a trošku to změklo... celý příspěvek >
Odrůda Pinova, 2.10.2015
Prosím, neměl by někdo rouby jabloně Pinova? Dnes jsem si je koupila v hypermarketu Albert a musím říct, že jsem dlouho neměla jablko, které by mi tak chutnalo. Každý má prostě jiné chutě a mě se koupená Pinova ze Slovenska do chutě vyloženě trefila... celý příspěvek >
Višeň Meteor Korai, 20.4.2012
Diky za zkušenost se skolkou ve Straznici. Bohuzel uz asi neposilaji :-(
Višeň Meteor Korai, 19.4.2012
Děkuji Vám za reakce. Možná, že tu? maďarskou mám jen ve špatných podmínkách - příliš sucho. Tu mám na zahradě v Plzni a opravdu je dost kyselá. Tchán má nejspíš také nějakou z těch maďarských, má mladší strom než já a o dost větší a višně jsou... celý příspěvek >
Višeň Meteor Korai, 19.4.2012
Dobrý den, narazila jsem na tuto odrůdu višně Meteor Korai, psalo se o ní, že je sladce navinulá, příjemné chuti, vhodná do všech oblastí. Prosím, máte s ní někdo zkušenosti? Nidke jinde, kromě tohoto popisu prodejce jsem se o ní moc nedočetla.... celý příspěvek >
houby z lesa na zahradě, 13.11.2008
Voda z prvniho vareni vaclavek se ma vylit a pak teprve uz povarene vaclavky dale zpracovavat. Nemely by se pridat syrove do polevky a tam varit. Alespon takhle jsem to slysela ja.
Meruňka na balkoně, 12.11.2008