Příspěvky uživatele - Tchořík

Poškození - nemoc mladého ořešáku, 11.11.2024
Děkuji. Tak tohoto škůdce vůbec neznám. Podívám se na ty rány víc zblízka, jestli tam najdu vajíčka. Jen ten trus mi úplně nesedí, to bych si myslela, že poznám. Ale nic není nemožné, zkontroluji ty rány.
Poškození - nemoc mladého ořešáku, 11.11.2024 Obsahuje fotku
Dobrý den, prosím o radu a předem za ní děkuji... Na jaře vysazený ořešák Mars. Po namrznutí krásně obrazil, celé léto rostl, ale teď po opadu listí jsem si všimla popraskané kůry na letorostech i na kmínku a takového jakéhosi bílého povlaku,... celý příspěvek >
Odrůda Pinova, 9.10.2015
Díky za porovnání koupených a vypěstovaný jablek. Jo jo, ta pevná dužnina mi vyhovuje a sladká chuť taky - nemám ráda kyseláče. Prostě je to jablko pro mě jako dělané
Odrůda Pinova, 6.10.2015
Nevím, nejsem odborník - možná to jsou ještě loňské zásoby - v těch skladech s chemií to možná vydrží několik let Je fakt, že po pár dnech doma se to nedalo srovnat s chutí a konzistencí jablka těsně po koupi... Chuť byla mdlejší a trošku to změklo... celý příspěvek >
Odrůda Pinova, 2.10.2015
Prosím, neměl by někdo rouby jabloně Pinova? Dnes jsem si je koupila v hypermarketu Albert a musím říct, že jsem dlouho neměla jablko, které by mi tak chutnalo. Každý má prostě jiné chutě a mě se koupená Pinova ze Slovenska do chutě vyloženě trefila... celý příspěvek >
Višeň Meteor Korai, 20.4.2012
Diky za zkušenost se skolkou ve Straznici. Bohuzel uz asi neposilaji :-(
Višeň Meteor Korai, 19.4.2012
Děkuji Vám za reakce. Možná, že tu? maďarskou mám jen ve špatných podmínkách - příliš sucho. Tu mám na zahradě v Plzni a opravdu je dost kyselá. Tchán má nejspíš také nějakou z těch maďarských, má mladší strom než já a o dost větší a višně jsou... celý příspěvek >
Višeň Meteor Korai, 19.4.2012