Příspěvky uživatele - 131.15

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Proč mi nechytají víčka?, 31.7.2014
Sice o rok později, ale neodpustím si to, je to častý dotaz :) Na křivku se díváte "zespoda", tedy od osy x, v tomhle pohledu je konkávní křivka skutečně "dutina". Na zrcadlo se díváte ze strany kam odráží. Takže také u konkávního hledíte do... celý příspěvek >
Hortenzie, 19.8.2013
Dobrý den, dostala jsem darem bílou stromkovou hortenzii ale jsem hortenziový začátečník a moc nevím co s ní. Měla by prý dokázat přežít zimu venku. Máte s tím někdo zkušenost? A jak ji stříhat? Na zahradě mám dost sucho, myslíte že to bude snášet?... celý příspěvek >
Jak sázet česnek, 13.6.2013
Já to určuju podle schnutí listů, jak je víc než půlka listů žlutá a suchá, vytahuju. Zákeží taky na počasí, za vhlka vytahuju raději dřív než později
Gloxinie - uhnívají nebo co, 12.6.2013
No, kdyby to náhodou někdo někdy řešil, napíšu sem své vlastní poznatky získané praxí. Nechat hlízu zatáhnout je blbost, vždycky mi nakonec uhnila nebo uschla a nic z toho nebylo. Jednu hlízu jsem chovala skoro rok a nakonec taky zašla Naopak je... celý příspěvek >
Vysokým rajčinám netreba odstraniť aj nejaký list?, 10.6.2013
Mě doma učili protrhávat, ale pocházím z kopcovité vlhčí oblasti. Teď žiju v Brně kde je spíš sucho a omezuju se na otrhání nebo zakrácení spodních listů aby se nedotýkaly země, jinak nechávám tak. Plíseň nemívám, takže to asi dělám dobře. Pokud bych... celý příspěvek >
Povadlé okurky, 4.6.2013