Identifikace pokojové rostliny



ivik11 - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (65) - 26.146 (?)
10.1.2011 21:16
Já používám v zimě vodovodní vodu, od jara do podzimu dešťovou, občas při údržbě akvária akvarijní, používám ji i na orchidee, azalky, anturia, citrusy, prostě na rostliny, které nemají rády vápno. Žádné problémy ale nemám, kytkám se daří. Jednou za čas substrát propláchnu pod tekoucí vodou. Větší zasolení způsobuje hnojivá zálivka. Ona je to docela věda a já nejsem žádný odborník, ale pokud nebude v půdě nějaký vápník, nebude rostlina schopna přijímat i jiné prvky potřebné k životu(železo, sodík, draslík ap). O destilované vodě jsem četla, že není vhodná na kytky. Může se použít na kytky. Já využívám taky vodu ze sušičky prádla.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 176.18 (?), 12.1.2011 19:00

Alenko, rašelina přece okyseluje. Nevím, proč Kozička soudí, že "jedna paní povídala". Jejích rad si vážím, ale nemůže šmahem odsuzovat všechno, co zrovna nevymysleli v Americe.      Lída           

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.216 (?), 12.1.2011 19:49

Dobry den Lido,

po celym svete, pokud ja vim, se raselinove filtry pouzivaji(ly)  na snizovani pH vody v akvariu -odjakziva.  V akvariu je jaksi pH je dulezite pro citlive ryby a kazdy maly stupen hraje roli. O to nejde. A nevim kdo to vymyslel, mozna ze Cinani.

Kozicka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.216 (?), 13.1.2011 0:29

Lido, mne nekdy ty usptepacne poznamky mrzi a myslim ze jsou zbytecne. Ten Vas raselinovy recept neni otazka kdo co kde 'zrovna vymyslel,  ale spise otazka znalosti zakladni chemie.  Kozicka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.216 (?), 13.1.2011 3:33