Seminka s vlastni zahradky



Jan pěstitel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (243) - 226.132 (?)
16.1.2013 19:35

Pravidelně pěstuju krom těch ředkviček, salát, cibuli někdy si z ní dělám i domácí sazečku, pacibulky česneku, dýně, řepu a papriky z maďarska. Ale zkoušel jsem i jinou zeleninu. Dokonce jsem si vypěstoval ze semínek naší letité thuje vlastní thuje do živého plotu a protože jsem toho tehdy vysel mraky a pak mě to bylo líto jen tak vyhodit, rozesadil jsem je a prodával jsem i přebytky.   A ještě občas si lidé přicházejí pro vzrostlou soliteru. Ty thujky ode mě pak odebíral i můj kamarád, který je zahradníkem z povolání do svého zahradnictví. Já jsem jen samouk.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
               
Jan pěstitel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (243) - 239.38 (?), 16.1.2013 17:11

Prodejci to neradi slyší, ale vlastní semínka je možné na zahrádce vypěstovat u mnoha druhů zeleniny úplně bez problémů. Ne vždy se všechno musí podařit, ale pokud z takových semínek úrody prokazatelně máte,  tak argumentování degenerací a tím že pak pěstujete něco jiného než bylo na začátku nemá smysl. A ještě je možnost vyšlechtit novou odrůdu. wink

ředkvičky na semínko
ředkvičky na semínko
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
mičurinec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3092) - 93.3 (?), 16.1.2013 18:43

a co vsechno na semena pestujete?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jan pěstitel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (243) - 226.132 (?), 16.1.2013 19:35