Roubované melouny - choroba



terezec - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (196) - 38.5 (?)
1.6.2013 18:11

Jsem tedy malý odborník, ale zkusím poradit... Pokusit se ručně opylovat můžete, já to také první rok dělala, nic tím nezkazíte. Plody byly. Druhý rok jsem se na to už ale vykašlala (bylo to tedy po krupobití, prostě jsem to vzdala) a plody taky byly. Osobně si myslím, že u nás byli opylovači mravenci-je to možné?

Nic nevyštipujte, rostlina si poradí sama. Myslím si ale, že ty čtyři květní pupeny, které jste objevil, nejsou rozhodně všechny samičí květy-nebo ano? To si kdyžtak nastudujte, jak vypadají samičí a jak samčí květy u melounů. A taky si myslím, že týden po zasazení je ještě brzy pomýšlet na to, že by se již mohl případně tvořit meloun, dle mého musí rostlina ještě povyrůst.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
         
seky - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (153) - 132.254 (?), 1.6.2013 13:19

Omlouvám se, že jsem patrně nevhodně umístnila můj příspěvek s napadenými listy rajčat. Chtěla jsem jen poukázat na to, že to co má teď terezec na listech melounů, jsem já měla už na přísadách rajčat a jak se to vyvinulo do teď. Myslím si, že jak u melounů od terezec tak u mých rajčat, byly zřejmě "nakažené" už semínka. Zajímalo by mě, jak to bude s těmi melouny? Já svoje napadené rostliny zlikvidovala.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
terezec - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (196) - 38.5 (?), 1.6.2013 18:33

Já ty rostliny koupila u pěstitele a už tehdy měly na listech skvrny-tedy už zaschlé. Já je vysadím a uvidím. Nevím, jestli se mi to nezdá, ale mám pocit, že kromě listů nejsou v pořádku ani květy. Kdyžtak sem po nějaké době dám info, jak jsem dopadla. Pokud se ale nezlepší počasí, stejně to k ničemu nebude-nemám skleník, melouny budou venku.