Pěstování orchideí



host - 147.174 (?)
29.7.2009 11:18

Děkuji Všem (zvláště paní Věrce2) za rady, jsem úplný začátečník, pro mě každá rada dobrá. Zdravím Zdenca

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 128.44 (?), 29.7.2009 8:40

Jen doplním, že substrát z obchodu je nevhodný k pěstování v podstatě čehokoliv. A smíchat borovou kůru s polystyrenem snad svede každý. Neřeším ovšem dostupnost borové kůry, polystyrenu je všude dost.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.174 (?), 29.7.2009 11:18

Děkuji Všem (zvláště paní Věrce2) za rady, jsem úplný začátečník, pro mě každá rada dobrá. Zdravím Zdenca

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Věrka2 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (133) - 218.216 (?), 29.7.2009 19:41

Vůbec není zač, já sama jsem byla ráda, když se se mnou někdo podělil o zkušenosti.

Jen to paní Zdeno neberte jako univerzální návod. Například tu zálivku si musíte upravit podle svých podmínek. Za obecné považujte jen to, že phalaenopsisu spíš ublížite vodou, než vyschnutím.

Jak mě správně doplnil Karlos, pokud budete přesazovat, nekupujte si substrát v supermarketech. Sice se tam poslední dobou objevil nový německý, ale ani ten (ještě je k dostání český od Agra) není pro phaly vhodný. Koupila jsem ho a mám v něm zasazenou jen jednu cambrii, té to, jak se zdá, nevadí. Pokud nevíte, kde sehnat borovou kůru, pak já jsem ji letos prvně koupila na výstavě Lukscheiterů, mají i internetový obchod, dá se tam objednat. A zase, přesně jak píše Karlos, pro phaly jsou ideální větší kousky kůry, aby byl substrát hodně vzdušný.

Přeji hodně úspěchů

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.174 (?), 30.7.2009 12:26