Olej



host - 12.234 (?)
3.3.2014 8:39

Osobně používám do všech 2T Mogul Alfa 2T   je také červené barvy a jsem naprosto spokojen. Splňuje API TC, nyní se dá sehnat třeba v jednom nejmenovaném řetězci za 84,- Kč/L

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 55.130 (?), 7.2.2014 18:36

Když je moc oleje, trpí tím kroušky, může se zacpat drážka spečeninou s karbonu a kroušky se přestanou pohybovat a zadře se píst. Také, jak píšete, tvoří se schluky karbonu ve výfuku a pila netáhne a dusí se. Při správném poměru oleje (nejvíce 40 až 50 dílů na díl benzínu) je píst čistý, kroušky pohiblivé a výfuk volný. Videjo je na automotory, ne na pili a karbon se čistí po sundání válce!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 56.206 (?), 8.2.2014 12:52

Dobrý den,

při 40-50 dílech (oleje) na díl benzínu, jak píšete, zůstanou kroušky opravdu dlouho pohiblivé a píst čistý, protože motor ani nenaskočí. Dává se jeden díl oleje na XY dílů benzínu (dle modelu pily, druhu oleje a předpisu výrobce).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 39.52 (?), 23.3.2013 14:56

Zdravím, poraďte prosím.Mám zbytek oleje husqarna XP asi tři roky starý jak jsem koupil mot.pilu.Můžu ho ještě použít?Je uložen v původním balení zazátkovaný.Je to polosyntetický olej, jak dlouhou má životnost?Před řezáním používám vždy čerstvý benzín.Děkuji.P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
hanspunk - (7) - 225.46 (?), 15.4.2013 21:37

Nevím, zda už to není s křížkem po funuse, ale doporučuji velkou dávku opatrnosti při užití různých přípravků pro dekarbonizaci. Většina jich obsahuje hydroxid sodný či draselný a ten se, jak známo, nemá rád s hliníkem. Rozhodně nezkoušejte postup jednoho kutila domácího z mého sousedství - nalejt do válce a po týdnu vylejt.

Jinak řečeno - už jsem si dekarbonizoval čtyři poděděné pily po užívání M2T či M6A (a dva křovinořezy) a rozhození motoru se asi vyhýbat nevyplatí. Nemluvě o tom, že to v mém případě končilo obvykle stejně výměnou pístu, ložisek a gufer - totiž ještě se mi nestalo, abych rozebral pilu (křoviňák) a po provozu na výše zmíněné tribologické zázraky nebyl podrápaný píst (a výměnu ložisek a těsnění jsem vzal už jaksi automaticky, neb věřím, že ložiskům karbon také nesvědčí a nejmenovaná firma v Ústí n.L. mi zatím všechny gufera dodala do max 100,- Kč, tak pro jistotu, když už je motor vejpůl).

Pokud si na rozhození motoru netroufáte, navštivte servisáka a nedivte se, že vám pravděpodobně doporučí výměnu hned několika dílů motoru, nebo prostě řežte na stávající olej, než pila zdechne.

Jinak osobně používám také Mogul TSF - dlouho a ke vší spokojenosti (BTW ta modrá se v benzínu také poměrně dobře pozná).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 12.234 (?), 3.3.2014 8:39

Osobně používám do všech 2T Mogul Alfa 2T   je také červené barvy a jsem naprosto spokojen. Splňuje API TC, nyní se dá sehnat třeba v jednom nejmenovaném řetězci za 84,- Kč/L

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 35.150 (?), 4.3.2014 16:13

Jakou specifikaci má červený olej Stihl? Označení neznám. Díky. Milan.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 56.206 (?), 4.3.2014 21:29

Stihl červený je HP, JASO FB, ISO L-EGB, API TC.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika