Jaro a strom jako v lednu

pepa kot - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (385) - 64.250 (?)
25.4.2011 8:34

Odp.pro Petra H.:

1) Vyleju dešťovou vodu na zalévání ze sudů.

2)Stromky před zimou řádně zaleju a hlavně k meruňce, aby neuschla. Také sníh s cestiček hážu ke stromům.

3) Kde jinde bych tu vodu měl vylét, když už ji nepotřebuji na zalévání zeleniny. atd.

Dělám to tak před zimou už 35let a doposud to žádnému stromku neublížilo.Pro mne to je jasné a proto mne zaujal Váš dotaz -°proč i k meruňce?° Rád bych věděl, co Vás vedlo k tomu dotazu. Jsem jen odrostený amatér s vlastními zkušenostmi.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 144.90 (?), 18.4.2011 17:24, zobrazeno: 9589x
dobrý den mám strom 3rokyletos ani lístek vůbec nic co se asi stalo?
meruňka
meruňka

pepa kot - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (385) - 64.250 (?), 18.4.2011 19:45

Že by hryzec nebo vyschla přes zimu? Já na zimu stromky řádně zaleju -aspoň 200l na stromek, hlavně meruňky.

Rony - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1084) - 249.198 (?), 18.4.2011 20:38

Podobně jsem dopadl se třemi švestkami a jednou třešní. Na některých se značí rozvinutí asi 10 až 20% pupenů. Jěště loňského roku rodily. Foto dodám tak za týden aby to bylo lépe vidět. Příčina u mne je jasná, monília laxa a to jsem v minulém roce 2x stříkal. Zákěřnost této choroby je v tom, že nesignalizuje nějak zelení, že strom je napaden. Pupeny se v minulém roce řádně vyvinuly ale už nevyrašily. Doslova jakoby to "zemřelo" během vegetačního klidu. Dokonce se to přeneslo částečně na blízko rostoucí okrasnou (kroucená) vrbu ale po pečlivém vystříhání zaschlého obrostu ta asi pojede dál.

host - 144.90 (?), 19.4.2011 14:17
hmm kočka a pes honí hady a na hlodavce hážou bobek.Všem děkuji za typ.

Vinšálek - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1862) - 82.212 (?), 19.4.2011 20:56