Jemný závit se užívá z mnoha důvodů. V případě osového čepu, kde máme závit M16×1,5, je to metrický závit řady B. Podstatné je, že se jemností závitu dociluje většího průřezu jádra šroubu. V tomto případě je to 165mm², kdežto šroub základní řady A má jen 141mm². Rozdíl činí 24mm² a o kolik unese víc si může každý jednoduše spočítat. A přestože je nosná hloubka závitu u řady B menší, než u řady A, tak víc unese. Pod korunkovou matici, která se jistí závlačkou, se dává max podložka obyč. a neni tam k vůli nějakých vibrací. Když budete jezdit jen dopředu a budete mít matici na levé straně, to je na té, kde je šaltrpáka, tak jistit nic nemusíte. Vyčerpávající návod na výrobu monstra, po kterém toužíte, je v tématu „Úprava Vari“, hned v počátku vlákna.