T4 K14 vs TZ4 K14



host - 226.160 (?)
16.6.2018 15:06

staci mit v poradku gufera a neprelivat portaly olejem. nikdy jsem v bubnech olej nemel a brzdi mi to super i s nebrzdenym vlekem po lese z docela prudkych kopců.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 4.1.2008 6:55

Kdyby jste jej vlastnil, poznal by jste, že si nevymýšlím a vztekal se jako já, že do bubnu opět teče olej z portálu, toť jedna z lahůdek na TK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
pařez - (31) - 159.230 (?), 28.12.2011 23:01

nejspíš máte nějaký zmetek TKčko, já ho mám taky, a takovýhle problémy jsem nikdy neměl, ipřesto že jsem vezl na vleku cca 6 tun dřeva po vesnici a brzdilo to normálně, ikdyž vlek byl taky bržděný-šestituna za Zetor.

Ikdyž te´d jsem ho"trochuů upravil.Jediný problém který jsem hned vyřešil po zakoupení stroje byl že jsem si udělal přední hydrauliku(na hydr naviják Warn 60/50 tažná síla 60 tun- pro vyproštění jiných vozidel a stahování dřeva z lesa) a zadní pístnici jsem udělal dvojčinnou-pův, jednočinná.Je tam silnější motor s převodovkou Zetor 7245 váha je taky mnohem vyšší.Udělal jsemi kabinu s naftovým topení, takže zima nezima.Jinak krom motoru a převodovky je vše původní.Nyní to utáhne cca 10tun.Váha stroje je cca 6tun-motor je težkej, závaží ale hlavně ten přední naviják váží skoro 3tuny.+ vzěra při tažení(váha 600kg)

někeří lidi ve vesnici mi říkali že jsem z toho udělal Lakatoš.Ale v zimě to je nepostradatelné-převrácené silničáře jsem vytáhl z příkopu raz dva.

Na traktor trialu Šumava jsem letos vyhrál první místo v kategorii nejsilnější stroj a nejlepší technické úpravy.Foto přidám

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 227.6 (?), 30.12.2011 18:46

Zdravím pane Kučera, věřím, že jste si předělal zadní plovoucí hydrauliku na dvojčinnou, věřím ještě, že jste si zhotovil přední tříbodový závěs. Ale to je tak všechno čemu se dá v tomto případě věřit. Těším se na fotky, hlavně na ten nový rám, co je sice o kousek delší, ale pořád to vypadá jako Tkáčko. Těším se na ten vytuněný motor a na ten třítunový naviják před ním. Uvažujme reálně - už při napasování sedmdesátdvojky na původní místo toho jednoválce se musí celý traktor převážit na předek a zarýt motorem do země a to ještě nemluvím o třítunovém navijáku. Pokud vyvážíte zadek traktoru protizávažim, tak co tomu řeknou portály kol, hlavně těch předních. Co by na to všechno asi řekla převodovka a to ostatní, které je koncipováno na nějakých 15kW, no nedivte se, že lze všemu co jste napsal jen těžko uvěřit. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 180.52 (?), 7.1.2012 8:21

Dobrý den, ja by som prosil o radu potreboval by som vedieť či na traktore tk 14 boli zadné svetlá s výroby zapnuté len tak aby svietili stále ked sa zapnu, alebo by mali svietiť silnejšie ked sa šliapne na brzdu, ja sa zatial moc tomu nerozumiem ale ked som rozobral zadne svetlo tak žiarovka na zadnom(červenom)svetle mala oproti žiarovke na smerovke dva drôtiky(špirály vo vnutri žiarovky),ja som si totišto dal spraviť nanovo elektriku no a zadné svetlá svietia po zapnutí stále rovnako, šliapnutie na brzdu nemá na ne žiadny vplyv, môžete mi poradiť má to tak byť alebo to mohol zapnúť aj nieako inak?Ďakujem za radu K.Ľ.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 7.1.2012 13:46

Brzdová světla TK nemá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 163.220 (?), 7.1.2012 16:53

Ďakujem Vám pan Kohoutek za odpoved, mohli by ste mi ešte poradiť mám problém zo štartérom, naposledy po niekoľkých pokusoch začal točiť ale inak po stisnutí tlačidla len (cuklo)v štartéri neviem presne kde moc to nepoznám, no a dnes som ho chcel natočiť a nič stále tam len cuká a nechce točiť aj som klepol po nom a nič, aj som jednu časť dal s neho dole ale nič som tam nezbadal tak som ho zložil nazad, a ešte by som chcel asi namontovať namiesto toho doutnáku žhaviacu sviečku, a potrebujem poradiť ako to zapnuť, že na sviečku sa pripája +pol?a -pol je vlastne na kostre traktora?Poradíte mi?Ďakujem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 7.1.2012 20:01

Startér nutno rozebrat a zkontrolovat stav ložisek (tedy vůli hřídele rotoru v pouzdrech),opotřebení uhlíků, stav komutátoru a spínacího kontaktu cívky, tam všude může být problém.Žhavící svíčku používám z Alfy Romeo, je namontovaná pomocí redukce, místo doutnáku.Napájení přes tlačítko, kontrolku a pojistku, samozřejmě +.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 180.224 (?), 7.1.2012 22:38

Ďakujem velmi pekne.ĽK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 243.243 (?), 20.5.2012 5:49
Ten starter, to nie je problem, iba slaba baterka-dobit alebo vymenit
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 226.160 (?), 16.6.2018 15:06

staci mit v poradku gufera a neprelivat portaly olejem. nikdy jsem v bubnech olej nemel a brzdi mi to super i s nebrzdenym vlekem po lese z docela prudkych kopců.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika