Pistni krouzek
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 118.44 (?), 23.1.2010 7:49
Pane JS s tímto s vámi naprosto souhlasím, jak by bylo jinak možné že třeba v automobilovém průmyslu najede jedno auto s 3 kroužky 100 000 km a je zralé na výbrus a druhé 500 000 km a o ničem neví je to o kvalitě materiálů i konstrukci.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
JIRKA.M. - (26) - 245.29 (?), 23.1.2010 16:51
|
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 23.1.2010 18:59
Jirko, za tu Hom. XL se omlouvám, nicméně nesouhlasím. Zde se ale pletete, HQ 262 měla s originál pístem jen 1 kroužek 1,5 mm! HQ 266 měla v jedné verzi, té nejhorší pro servis, měkké a tenké dno pístu, časté průpichy zarážkou motoru, osazeny 2 x 0,5 mm tenké kroužky, ale jen malá série.
Uvědomil jsem si, že jsem tu někde uvedl špatně sílu kroužků u HQ 266 -v provedení 2 kusy, 1,2 mm. Omlouvám se, to je síla kroužků STIHL. Standart HQ je 1,5 mm 1 kus.
|
|
 |
|
 |
 |
|
JIRKA.M. - (26) - 245.29 (?), 24.1.2010 13:32
Pane Radku mě se neomlouvejte! Je to diskusní fórum tak se prostě diskutuje. Tu 262 jsem viděl na prospektu od HQ v řezu, a tam byla vyobrazena se dvěma kroužky, proto jsem tvrdil že je dělali se 2 kroužky.JIRKA.M.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 164.125 (?), 22.1.2010 22:51
Dva krouzky jsou lepsi, uz jenom kvuli kompresi a tim padem delsi zivotnosti a vykonu motoru.Souhlasite p.J.S?
|
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 22.1.2010 23:11
Nejsem J.S., ale tuším jeho odpověď, za sebe jen - kvůli kompresi kdy? a tím pádem životnosti a výkonu motoru?. Jste přesvědčen, že dva vytlučené pístní kroužky udrží déle kompresi na slušné úrovni než jeden? Ano, prasklý jedne ze dvou udrží píst v ideální poloze a i kompresi vyšší než prasklý sólo kroužek stejně tak je to i se zapečeným. Jenže, píst s jedním kroužkem klade menší odpor než se dvěma Zda je dražší jeden, nebo dva, rozhodně jeden, výrobně sice menší počet operací, pro vyšší životnost však z jiného, dražšího materiálu, ovšem součet cen dvou levnějších je vyšší a i výrobně je píst dražší (více operací, minimálně jsou potřeba dva nástroje). Jak napsal PP., je to souhrn veličin, jenž se musí poskládat do vzájemného souladu.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 14.151 (?), 22.1.2010 23:30
Názor " čím víc kroužků, tím lepší" mi připomíná "víc proužků - víc adidas". Chlapi, kdo z vás se zabývá motory na profi úrovni, že děláte takové závěry? Já jsem k tomu pouze přičichnul před lety na fakultě a nedovedete si představit tu šíři problémů a z toho vyplývajících kompromisů - jak správně napsal pan PP. Vzpomínám si na můj starý pionýr, který měl 3 kroužky a stejně mu to bylo prd platný a v r. 1990 jsem koupil rosič Stihl s jedním kroužkem a po dvacetiletém provozu musím říct, že motor Stihl je mnohem méně opotřebený než ten pionýr. Pro rýpaly musím říct, že pincek najel do výbrusu kolem 400 hodin, což je méně, než mám natočeno na rosiči.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|