Olej do motoru B+S



host - 112.250 (?)
4.3.2010 18:12
nikdo nikoho nenutí kupovat velespeciální olej do sekačky, dodržte specifikaci doporučenou výrobcem motoru a kupte si ho kde chcete a jakou značku chcete (je jedno jestli to je total, shell, paramo, briggs, stiga, castrol, Q8, sunoco, madit...) HH
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 132.145 (?), 4.3.2010 15:44

Motor Tatry-815 je vzduchem chlazený čtyřtakt a motor na Liazu zase vodou chlazený čtyřtakt. Pro oba automobily je určen olej Mogul DT, dokonce je to napsáno na etiketě.Nevím jaký je rozdíl v provozní teplotě těchto motorů ale výrobce se zřejmě domnívá, že jeden olej zajistí bezproblémový chod obou.  Na travní sekačku by ale asi nestačil, to je oproti T-815 jinej záhul.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.36 (?), 4.3.2010 16:25

Zdravím

Provozní teplota u T 815 je až 180 stupńů, u liazu turba-90.Obojí vím z vlastní zkušenosti.Do Liazu jsem dával M6 ADS 2,do Tatry již zmińovaný M 7AD.

Nevím to ůplně jistě, ale nepředpokládám, že provozní teplota sekačky bude více než těch 180.Nebo je to jinak?

Kamil

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 115.110 (?), 4.3.2010 17:04

Hledat problém tam kde není, o tom tahle debata. Klukům s tatru dávám za pravdu. Není nad to si ve specializovaném obchodě koupit půllitrovou lahvičku velespeciálního speciálního oleje pro sekačku mé oblíbené značky..   Kdepak olej pro obyčejný, vysokotlaký, přeplňovaný 4 takty.           Jistá smrt pro sekačku.      j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 4.3.2010 17:25

Přesně tak, hledáme problém, tam kde není. Výrobce to napsal do návodu, ale český člověk - kutil  - bude přemýšlet proč to tam napsal a ještě to bude srovnávat s Tatrou, Liazkou a když to bude málo třeba s lokomotivou, aby dokázal, že kutil Tim má pravdu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 4.3.2010 17:43

Jse to říká, že starého... nenaučíš.... A tak to platí dost často... nejen s olejem... Podívejte se zde.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.36 (?), 4.3.2010 17:44

Jenom podotknu, při vší ůctě k pánům, že tím, že jsem se rozhodl dávat Tatrovácký olej do Hondy jsem žádný problém nevyrobil, proč to už jsem popsal výše.

Hezký podvečer.

Kamil

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 4.3.2010 17:49

To už je Váš problém, co dáte do Vaší Hondy, ta ale určitě není SV, ale OHV, nebo OHC.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.36 (?), 4.3.2010 17:53

Ohv Gxv 163

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 112.250 (?), 4.3.2010 18:12
nikdo nikoho nenutí kupovat velespeciální olej do sekačky, dodržte specifikaci doporučenou výrobcem motoru a kupte si ho kde chcete a jakou značku chcete (je jedno jestli to je total, shell, paramo, briggs, stiga, castrol, Q8, sunoco, madit...) HH
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6510) - 147.108 (?), 4.3.2010 18:19

Sám výrobce BS v originálním návodu použití multigrade olejů nezakazuje! Pouze upozorňuje, že při teplotách nad 40 F může způsobit vyšší spotřebu oleje a tím poškození motoru. Doporučuje proto častější kontrolu. Nic více. Naopak upozorňuje, že při použití oleje SAE 30 při teplotách pod 40 F může mít za následek horší startování a poškození z důvodu nedostatečného mazání. Dále je uvedena tabulka rozsahů okolních teplot pro viskozity SAE 30, 5W30 a 10W30.

V českém překladu je tato tabulka pro zpovykané evropany doplněna ještě rozsahem pro plnosysnetické oleje 5W30 a 10W30. Vzhedem k tomu, že tyto motory sečou trávu a frézují sníh od Mexika po Aljašku, soudím, že v našich podmínkách se tam dá nalít vcelku cokoliv. Ten motor to musí vydržet.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika